niedziela, 7 sierpnia 2011

Kawałek łąki

Niedziela, wbrew niekorzystnym prognozom, okazała się całkiem udana: ciepła i słoneczna, i nic nie wskazywało na to, że w ciągu dnia miałaby spaść z nieba choć kropla deszczu. To nieoczekiwane pogodowe dobrodziejstwo postanowiliśmy wykorzystać na wycieczkę rowerową, bo w tym roku niewiele mieliśmy okazji, żeby sobie popedałować i bardzo nam tego brakuje. Po obiedzie, zaopatrzeni w niezbędny zapas wody, wsiedliśmy więc na rowerki i ruszyliśmy na drogi, leśne ścieżki i polne bezdroża.

Zrobiliśmy nieco ponad 30 kilometrów. To niewiele, ale wystarczyło, żeby się solidnie zmęczyć, bo choć pierwsza połowa trasy była dość łatwa, to druga okazała się prowadzić w większości pod górkę i pod wiatr jednocześnie.

Z wycieczki przywiozłam sobie cały kosz polnych kwiatów, które przepięknie skomponowały się w odnowionej kuchniojadalni i teraz cieszą mnie swoją prostotą i zapachem:


Do kadru załapał się dekupażowy słoiczek, który służy nam jako pojemnik na wykałaczki.


W bukiecie szczególnie podobają mi się te żółte kuleczki. Nie znam się na kwiatkach, więc nie wiem, co to jest, ale jest śliczne:




Komentarze
 
2011/08/07 21:13:56
Bardzo słuszne spędzenie czasu a jeśli chodzi o bukiet to też najbardziej podobają się żółte kuleczki, ale pozwolisz, że jako decomaniaczka zadam wścibskie pytanie czy ten śliczny słoiczek to twoje decu?
 
2011/08/08 09:30:06
Tak jest, Grażyno, to moje decu. Wyrób z czasów mojego deco-raczkowania:), ale wciąż jest w użytkowaniu - idealny na wykałaczki:). Jedynie z wykorzystanego papieru nie jestem zadowolona - wyobraź sobie, że cały motyw od strony okna (słoiczek stał początkowo na parapecie) wyblakł! Zdarzyło Ci się kiedyś coś takiego?
 
2011/08/09 11:16:52
Nie zdarzyło mi się , ale to tylko papier, więc pewnie większość tak ma, że wypłowieje z czasem chociaż polakierowany niby, ale dobrze, że zwracasz na to uwagę, bo to znak, że nie należy ulubionych rzeczy na oknie stawiać. Tylko pytanie gdzie postawić ulubioną doniczkę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz