piątek, 23 grudnia 2011

Dla Babci C. (jeszcze raz)

Babcia C. lubi moje zimowe zestawy. Kiedyś już udziergałam jej taki jeden, a ostatnio poprosiła mnie o nowy.
Babcia C., prócz tego, że jest najukochańszą Babcią dla mojej córki, jest też całkiem sympatyczną teściową dla mnie. Nigdy nie odmawiam, gdy o coś mnie poprosi.


Nowy zestaw wydziergałam łącząc nitkę liliowo-różowego Tiftika ze śliwkowym Guciem (obie włóczki Opus) uzyskując w ten sposób nie tylko ciekawy kolorystycznie melanż, ale też wyjątkową miękkość gotowego produktu.


Przerabiałam drutami nr 6. Szal wg opisu z Dropsa, a czapkę-beret znalazłam w Swetrach nr 1/2012.


A w roli modelki wystąpiła dziś córka, bo ja mam jakieś grudniowe nastroje depresyjne... Może to przez te ciemności? Póki co zarabiam melancholię robótkami - trochę mnie w tym temacie dociążyła bratowa (nie wypominając!;)) - i staram się trzymać w kupie. Do zdjęć się jednak nie garnę, bo pozowanie ostatnio dobija mnie szczególnie.

Oby do stycznia... (a potem do wiosny)...

A tymczasem udanych Świąt i żeby każdy mógł je spędzić tak, jak najbardziej lubi...

(Ja najchętniej w ciszy, spokoju i kocu).


Komentarze
2011/12/23 18:47:50
Udanych! W kocu święta bardzo ciekawe, też lubię, choć nie całe:)
Komplecik fajny, chyba będziesz za chwilę drugi dorabiać, bo modelka świetnie się w nim prezentuje:)
2011/12/23 18:55:44
Sowo, niewykluczone.... sama też mam na niego chrapkę;)
2011/12/23 19:21:21
Komplecik niezwykle przyjemy.
Życzę Tobie i Twojej rodzinie wspaniałych świąt.
2011/12/23 20:15:14
Jestem pewna, że wigilia Cię rozweseli :) "Oby do wiosny" pod koniec grudnia zaczyna brzmieć optymistycznie - jak dobrze pójdzie, to już tylko trzy miesiące. Tymczasem dobrze mieć dobrego duszka, który wydzierga ciepły komplecik na zimne dni :)
Wesołych Świąt i pozdrawiam Cię serdecznie!
2011/12/24 13:41:28
Spokojnych i radosnych Świąt !
Gość: Krzysiek, 178-36-244-35.adsl.inetia.pl
2011/12/24 20:50:09
Ładną ma pani córeczkę p. renyu .Zdrowych , spokojnych ,udanych świąt życzę
2011/12/25 23:44:11
Hej Ren-ya - mam nadzieję, że cieszysz się swoimi spokojnymi świętami. Ja w końcu nie dałam się aż tak bardzo zwariować i łapię oddech.
Zestaw śliczny, choć nie każdemu ładnie w berecie (np. mi) - na twojej ślicznej modelce wygląda jednak wyjątkowo twarzowo :)
2011/12/26 17:17:28
Serdecznie dziękuję za miłe słowa i życzenia:)
Rzeczywiście Święta upłynęły mi miło i przyjemnie. Właściwy czas znalazł się na wszystko: i na rodzinne pogaduchy podczas lepienia uszek (uwielbiam. Zarówno uszka, jak i tego rodzaju pogaduchy), i na spacerki, i na wypoczynek z robótką w ręce i parującą herbatą (Jabłko&Cynamon marki Vitax - polecam gorąco!) na stoliku:)
Nastrój podniósł mi się wyraźnie:D, czego i Wam serdecznie życzę!
2011/12/30 11:20:00
To ja też najbardziej lubię takie święta i wiele osób z którymi gadałam też mówi, że lubi w spokoju i pod kocem i tak rzadko można tego zaznać a w kompleciku córci super choć to nie mój kolor, ale do szarego płaszcza bardzo ładnie i mama nadzieję, że przeszła Ci przedświąteczna chandra podobno najlepiej przetrzepać ją a potem się otrząsnąć albo takie podobne zależy od osobnika. Poprzedni post przeczytałam, ale nie czuję się na siłach aby coś dodać od siebie w każdym razie w tej chwili. Ciemna masa.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz