sobota, 28 lipca 2012

Wakacje

... nadeszły wreszcie i dla mnie:)

Jutro witajcie jeziora i leśne szlaki! Mam zamiar pływać (no dobra, szlifować pływanie, bo jestem dopiero po trzech lekcjach na basenie;)), jeździć na rowerze, spacerować... W żadnym razie nie czytać i nie dziergać! No chyba, żeby miało padać... Albo jakbym się nudziła w czasie poobiedniej sjesty... Hmmm... może jednak spakuję chociaż jedną maciupką robótkę? I książkę. Jedną! W końcu od odpoczynku też warto chwilkę odpocząć;)

Nad jeziora zabiorę też, jakiś już czas temu wydziergane, ale jeszcze nie noszone, topy. Jakoś nie było okazji - a to za gorąco, a to znów za chłodno... Liczę, że na urlopie pogoda będzie dla nich w sam raz:)


Na ten model wykorzystałam swoje najstarsze włóczki - kremową bawełnę z akrylem (robiłam z niej również ten żakiecik) oraz ceglasty akryl z bawełną (chyba) - tak stary, że nie zachowała się z niego nawet metka).


Dziergałam inspirując się modelem z Sandry Extra. Szydełkowe Lato nr 3/2010, jednak ze względu na zastosowaną przeze mnie, zupełnie inną niż zalecana, włóczkę, musiałam wprowadzić kilka zmian.


W oryginale topik miał być wiązany na szyi, ale uznałam, że w mojej robótce lepiej sprawdzą się ramiączka.

Wiązanie na karku zastosowałam natomiast w drugim modelu, głównie z tego powodu, że jechałam na absolutnych włóczkowych resztkach:


Obie włóczki to bawełny, również z bardzo starych zapasów, również bez metek, więc nazw nie przytoczę.


Inspirację do tego modelu zaczerpnęłam z Małej Diany Extra nr 4/2010.
No to idę się dalej pakować:)

Lato, lato, lato czeka, razem z latem, czeka rzeka, razem z rzeką, czeka laaaaas....
:)



Komentarze
2012/07/28 22:36:12
Przyjemnych wakacji, w topach :))
2012/07/29 02:02:08
Dołączam się: Przyjemnych wakacji w topach :)
I niech pogoda dopisuje.
A książkę weż koniecznie :)
I powodzenia w wodzie!
2012/07/30 08:38:04
Suuper zazdroszczę, ale być może też się doczekam swoich wakacji a co do dziergania to jak zwykle cudeńka. Jest może coś czego nie potrafisz? Kiedyś przejrzałam Twojego bloga wstecz i wygląda na to, że i dinozaura byś wydziergała. Topki słodkie i wakacyjne.
2012/07/30 09:27:21
a ja jak zwykle, kiedy zobaczę u kogoś wydziergane topy, myślę - też powinnam... a potem nie robię nic w tym kierunku.

pochwal się tymi cudeńkami z Tobą w środku:)

Anka
2012/07/30 17:09:15
Ależ zazdrosna jestem! Chyba chwycę za szydełko i się w końcu porządnie nauczę robić coś kształtnego i z myślą przewodnią wplecioną w nitkę. Pięknie!
2012/07/30 17:57:53
Ależ Ci zazdraszczam!!! Baw się dobrze, Kochana i wypoczywaj za wszystkie czasy :)

Topiki wspaniałe. Chyba też wydziergam sobie coś w tym stylu :) Pozdrawiam!
2012/08/03 19:21:04
cudownych wakacji!! :-)
2012/08/05 16:00:26
stroje i topiki piekne...milych wakacji zycze...pozdrawiam ania
2012/08/10 18:53:06
Dziękuję za wszystkie miłe słowa i życzenia!
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz