poniedziałek, 5 czerwca 2017

Słodka brzoskwinka

Pośród dominujących w zamówieniach szarości, błękitów i pudowych różów, prawie zapomniałam, że istnieją też inne kolory. Na przykład brzoskwiniowy - ciepły, słodki i delikatny. Gdy dostałam zamówienie na prezenty dla Świadków w tej właśnie tonacji, przede wszystkim ucieszyłam się z odmiany i nowego wyzwania, bo też i było to prawdziwe wyzwanie, bowiem farba w takim kolorze praktycznie nie istnieje. Pomarańcz owszem. Żółty owszem. Ale delikatna brzoskwinka?... Oj, napracowałam się, żeby ją uzyskać:-).








Pudełko na wino zasuwane, wymiary: 35x10,5x10,5 cm
Szkatułka z przegródkami, z zaokrąglonym wiekiem, wymiary: 19,5x9,5x12 cm

14 komentarzy:

  1. Działasz prężnie! Gratulacje! Wszystko piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prężę zwoje mózgowe i gimnastykuję twórczo ręce, i cieszę się bardzo, że się podoba to, co robię:-)

      Usuń
  2. Ale za to jaka piękna kolekcja:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka odmiana! Śliczny zestaw!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię brzoskwiniowy kolor. Wszystko jest takie ładne. Gratuluję pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Ja nawet nie wiedziałam, że też lubię brzoskwiniowy:-)

      Usuń
  5. Profesjonalny zestaw :)
    Bardzo ładny kolor. Twoje wysiłki się opłaciły. Jest pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż zapachniało brzoskwiniami, a wiesz, że ja też zapomniałam, że w palecie kolorów jest coś tak uroczego, a Tobie udało się go odnaleźć doskonale. Tak ślicznie wszystko wymyśliłaś:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że tak widzisz efekty mojej pracy:-)

      Usuń
  7. Brzoskwinia ożywił całość i jak dla mnie super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń