wtorek, 28 sierpnia 2018

Odnotowuję, nie świętuję;-)

...Bo chodzi o to, by od siebie nie upaść za daleko
Nawet jeśli czasem między nami wykipi mleko
Choćbyś nawet i wieczorem zasypiała zdołowana
Chciałbym ci zaśpiewać z rana
Móc ci zaśpiewać z rana...


25 lat... Rany, kiedy to zleciało??? Dziesięć pierwszych było trudnych, ale potem... jakoś się chyba dotarliśmy i teraz nie wyobrażam sobie swojego życia z kimś innym.

...Dzień dobry, kocham cię
Już posmarowałem tobą chleb
Dzień dobry, kocham cię
Nie chcę cię z oczu stracić, więc
Jeszcze więcej
Dzień dobry, kocham cię
Podzielimy dziś ten ogień na dwoje...         
(Grabaż i Strachy na Lachy - Dzień dobry kocham cię)








Zdjęcia robiła nam Dominika. Ja robiłam jej i Rafałowi, bo 28 sierpnia to jakimś dziwnym trafem ważna data dla całej naszej rodziny - my ją (całkiem przypadkowo) zapoczątkowaliśmy... Ale kilka lat po nas, również 28 sierpnia, rozpoczął się szczęśliwy związek małżeński mojego szwagra. Jeszcze parę lat później moja 14-letnia córka tego dnia stworzyła parę z 20-letnim Rafałem. Tak, wiem, to było niepokojące i nie myślcie, że przyjęłam ten fakt bez zastrzeżeń. Ale co miałam robić, gdy mi oznajmiła, że czuje, że to jest TO, a Rafał zostanie kiedyś jej mężem? Zabronić? Gdy dziecko stawia sprawę tak kategorycznie, to trzeba się zgodzić (jednakowoż nie bezwarunkowo - gdy dziecku na czymś tak bardzo zależy, przyjmie każdy układ;-)), bo inaczej, można je bezpowrotnie utracić. Odpowiedziałam, że to mało prawdopodobne, aczkolwiek możliwe... No i dwa lata temu, dokładnie 27 sierpnia (w okolicach 2016 roku żadna sobota nie wypadała 28 sierpnia, niestety) postawiła na swoim. Moja córka! Jak już ona coś sobie umyśli....







A my 25 lat temu wyglądaliśmy tak:


Nie no... jak tak patrzę... nic się nie zmieniliśmy:-)

31 komentarzy:

  1. Nic się nie zmieniliście! ♥ Piękni i szczęśliwi! ♥
    Gratulacje! I wszystkiego cudownego dla Was i dla Dominiki z Rafałem ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejnych szczęśliwych lat życzę. Tobie, Twojemu mężowi i Dominice z Rafałem. I obyście zawsze byli i czuli się jak u Osieckiej "myśmy piękni, myśmy młodzi".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, i słów Osieckiej będziemy się trzymać:-)
      Dziękujemy bardzo!

      Usuń
  3. Super ! Taka piękna rocznica, gratuluję :)
    My mamy za sobą 20 lat, zaznaczam szczęśliwych !
    A córkę masz upartą i konsekwentną *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma niesamowitą intuicję:-)
      U nas się różnie układało, na początku było więcej spraw, z których brały się problemy, ale z wiekiem i my złagodnieliśmy, i sytuacji generujących konflikty jest mniej, więc jest dobrze - już naprawdę nie ma o co się kłócić, no i znamy się na wylot, nie deptamy sobie po odciskach, a nawet jeśli, to te odciski teraz bardziej łaskoczą niż bolą:-)
      Dziękujemy!

      Usuń
  4. Piękna para z Was. Nic się nie zmieniliście. Gratuluję i kolejnych rocznic życzę z serca dla Wszystkich :-)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękujemy!
      Z tymi zmianami, to ciekawa sprawa, z jednej strony wydaje się, że faktycznie wciąż jesteśmy tacy sami, ale z drugiej - zmieniliśmy się kolosalnie, inaczej nie udałoby nam się to wspólne bycie;-)

      Usuń
  5. Anonimowy8/28/2018

    gratulacje dla Panstwa::)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego dla Was i Dominiki. 25 lat to kawał czasu dla dwojga ludzi. Jesteście na pewno wzorem dla Waszej córki. Zdjęcie urocze.❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:-) To prawda, jesteśmy wzorem i inspiracją, i mamy z tego powodu dużą satysfakcję, bo to oznacza, wśród niepewności - jak stworzyć dobrą rodzinę - coś udało nam się zrobić dobrze:-)

      Usuń
  7. Gratulacje:-) Dołączam do Was- 28.08 to dzień moich urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc najlepsze życzenia dla Ciebie - niech ta szczęśliwa data i Tobie niesie szczęście:-)
      Dziękujemy i pozdrawiamy.

      Usuń
  8. Anonimowy8/29/2018

    Wszystkiego dobrego dla obu par! Dużo szczęścia i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  9. No to po kolei...
    Zacytowany na wstępie tekst jest przepiękny. Ale czytany albo recytowany. Śpiewany - to jakiś koszmar, jakieś stękanie ;-).
    Zmieniliście się, zmienili. Ale na lepsze, zdecydowanie :-). Mam od lat ukute takie stwierdzenie, że niektórym upływ czasu służy :-). Młodość jest cudowna, ale dojrzałość to szlachetność.
    Obu parom - wszystkiego, co najlepsze!
    Swoją drogą lata miłość od wieku lat 14... rzadkość :-).
    O swoim związku nie będę pisać :-P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekst ze wstępu po raz pierwszy usłyszałam w piosence i od razu mnie zachwycił, a słowa w piosenkach baaardzo rzadko mnie zachwycają, częściej irytują, zwykle nie jestem w stanie słuchać polskich piosenek, choćby muzycznie było super, to tekst wszystko psuje.
      Zwrotki to faktycznie masz rację, takie trochę wystękane, ale refren ładnie brzmi:-)
      Mnie upływ czasu na pewno pomógł na głowę - w młodości byłam koszmarnie głupia!
      Ta stałość, konsekwencja i intuicja w uczuciach - to cecha rodziny mojego męża, jego brat, gdy się zakochał (też dosyć wcześnie), to też od razu wiedział, że to jest ta dziewczyna i rzecz jasna to z nią się ożenił:-)
      Dziękujemy!

      Usuń
  10. Abyście dalej szli przez życie
    Trzymając się mocno za ręce.
    Zawsze uśmiechnięci, zawsze razem,
    Zawsze pewni swoich uczuć.
    Niechaj los Wam sprzyja,
    Niosąc powodzenie. ***

    Dla obu par najlepsze życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia w imieniu swoim i Młodych:-)

      Usuń
  11. Najserdeczniejsze życzenia dla Was, Dominiki z Rafałem i Florianka!!!!Swoją drogą niezwykła to sztafeta, że 28 sierpnia świętuje już drugie pokolenie w Waszej Rodzinie! a na ślubnym zdjęciu wyglądasz zupełnie tak jak teraz, poza tym że fryzura inna.
    Ja to bardzo lubię Strachy na Lachy, wszystkie ich piosenki, które kojarzę, mają "słowa" i klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słowa mają szczególne i za to ich cenię:-)
      Dziękujemy serdecznie za życzenia, 28 sierpnia to dobra, sprawdzona data:-)

      Usuń
  12. Tak!tak!szmat czasu:)))Dla Was wszystkich świętujących samych pięknych dni:)))
    Nam w sierpniu stuknęło 40 lat:))))i też nie wiem kiedy zleciały:)ważne ,że jesteśmy razem i jest nam z tym dobrze:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak małżeństwo udane, to i miło w nim spędzać czas, a miły czas zawsze szybko umyka:-)
      Gratuluję Wam szczęśliwego związku i jubileuszu, i życzę kolejnych, równie szczęśliwych rocznic:-)

      Usuń
  13. Anonimowy8/30/2018

    Serdeczne gratulacje! Ada

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego dla tak pieknej pary - miłość i stałość w uczuciach rzadko spotykane w obecnych czasach. Pielęgnujcie więc w sobie, bo warto!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tylu wspólnych lat i życzę Wam ich jeszcze więcej :) Wszystkiego dobrego :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, wspaniały post, w pięknej oprawie fotograficznej :) Przeczytałam i obejrzałam z wielkim uśmiechem na twarzy... Życzę wszystkiego co dobre i piękne dla Was wszystkich!
    Jak dla mnie takie daty mają w sobie coś magicznego! Wspaniale, że macie taki swój dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im dłużej jest z nami ta data, tym większej nabiera magii:-)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń