poniedziałek, 29 października 2018

Drugie pierwsze urodziny

To przywilej wcześniaków, że mają w roku  dwa razy urodziny - raz w rocznicę faktycznego przyjścia na świat i drugi w rocznicę planowanego porodu. I wczoraj właśnie świętowaliśmy z Florkiem roczek korygowany. W małym rodzinnym gronie, bez pompy i urodzinowych dekoracji, ale za to z tortem:-). 


W prezencie miał być jesienno-zimowy kocyk, ale... nie wyrobiłam się. Nie szkodzi, niespodziewanie znów przyszło ocieplenie;-)



W drugie pierwsze urodziny wciąż nie mam zdjęcia z wnukiem... To znaczy tak w ogóle  to mam, bo w międzyczasie rodzina już mi nie raz pstryknęła przy różnych okazjach:


...ale takiego prawdziwie urodzinowego zdjęcia nie mam... Za to ja pstrykam Florkowi fotki przy każdej okazji, nie mogę się oprzeć, jest taki kochany, pogodny, słodziutki, że... normalnie brak mi słów:-). To jedne z jego ostatnich zdjęć, z tych najfajniejszych weekendowych długich poranków pidżamowych;-)




Taki mały szczęśliwy człowieczek:-)

31 komentarzy:

  1. Rośnij zdrowo słodziaku:)))cały blogowy świat trzyma za Ciebie kciuki:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki, niebieskooki chłopczyk. Niech rozwija się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Słodziaczek Babci :)

      Usuń
    2. ...i Dziadka... oj, wszyscy mamy do niego słabość:-)

      Usuń
  4. Kocyk nie ucieknie a zawsze możesz zrobić większy😁Wsz Wszystkiego najlepszego dla wnuka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Mam nadzieję, że w tym tygodniu skończę, bo już nowe projekty w kolejce:-)

      Usuń
  5. Piękne, mądre oczy i rozbrajający uśmiech, można się zakochać w takim wnuku:) Niech zdrowo rośnie!
    Taki patchworkowy kocyk zawsze się przyda i bez problemu można go powiększyć, fajnie skomponowałaś kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten musztardowy robi robotę, jeszcze parę lat temu w życiu bym nie przypuszczała, że ten kolor zrobi taką karierę:-)
      Dziękujemy bardzo!

      Usuń
  6. I niech będzie szczęśliwy zawsze, a Wy z nim ♥
    Szczęścia, Florianie, uroczy kompanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech zdrowo rośnie!
    Zdjęcia urocze; maluchy są takie słodkie, a niektóre, to już w szczególności!

    Kocyk absolutnie superowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dzięki🙂
      Mam nadzieję, że uda mi się skończyć kocyk już w tym tygodniu - aura wymarzona na kocykową sesję😊

      Usuń
  8. Anonimowy10/30/2018

    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA UROCZEGO WNUSIA:)
    RODZICOW I DZIADKOW
    ZYCZY KOLBUSZOWIANKA:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mądrze spogląda, kochany... Wszystkiego co najlepsze dla Niego 😘😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spojrzenie to on faktycznie ma czarujące😊 Dziękujemy!

      Usuń
  10. Najlepsze życzenia!
    Ja wiem, że wszystkie dzieci są rozkoszne, ale Florek nie dość, że cały do zacałowania, to w tych ślicznych oczach widać, jakie to wyjątkowe dziecko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest faktycznie kochany i ma wyjątkowo pogodny charakter😊 Naprawdę nie spotkałam jeszcze takiego dziecka (choć w sumie mam bardzo małe doświadczenie jeśli o dzieci chodzi...)
      Dziękujemy😊

      Usuń
  11. Wszystkiego cudownego dla Florka!!! :)
    Pięknie razem wyglądacie... :)
    ojej, jak ja dobrze to znam - to pstrykanie zdjęć... takie maluszki mają w sobie tyle naturalnego uroku, takiej czystej, najprawdziwszej radości, niewinności... :) Mojej Ewie też robię zdjęcia przy każdej okazji ;)
    Do kocyka dobrałaś wspaniałą mieszankę kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te barwy już chyba na zawsze kojarzyć mi się będą z październikiem - zrobiłam w tym miesiącu dwa takie podobne kocyki:-)
      Powinnam Florkowi robić takie małe sesje co tydzień, bo dzieci w tym wieku tak szybko się zmieniają, że każdy tydzień przynosi coś nowego, a na co dzień nie mam za wiele czasu, by w tym uczestniczyć, choć przecież razem mieszkamy, ale praca, zajęcia i obowiązki pozapracowe... tylko weekendy dają nieco więcej możliwości:-)

      Usuń
  12. Najpiekniejszy usmiech swiata. Sto lat, Florciu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo myślę - najpiękniejszy uśmiech świata😊 A najbardziej mi się podoba, że on tak na mnie tym uśmiechem reaguje😊
      Dziękujemy bardzo!

      Usuń
  13. Najpiękniejszy uśmiech Florka - roześmiałam się razem z nim:))
    Wszystkiego najlepszego dla Jubilata!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, zaraźliwy jest, ja też od razu się uśmiecham, gdy na niego patrzę😊
      Dziękujemy bardzo!

      Usuń
  14. Wszystkiego co najlepsze dla Florka. Piękne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy11/04/2018

    Wszystkiego dobrego dla Florka. Zdrówka, radości i tyle usmiechu ile jest na tych fotografiach. Słodki człowieczek.

    OdpowiedzUsuń