niedziela, 31 marca 2019

Zbiorczo dla maluchów

Jesteśmy godzinę do tyłu ze względu na zmianę czasu, a pogoda jest fantastyczna, wiec będę się streszczać, bo rowery czekają na pierwszą w tym roku wycieczkę:-)

1. Ośmiorniczki dla Wcześniaczki:



2. Kocyk dla Frania:





Po raz pierwszy zobaczyłam i spodobał mi się, u Ewy, a że właśnie zastanawiałam się nad kocykiem, postanowiłam zrobić właśnie ten model (wzór TUTAJ).

3. Tablica manipulacyjna dla Stasia:







A teraz zmykam, bo rower...

Wspaniałej niedzieli:-)

23 komentarze:

  1. Przyjemnej wycieczki:) Ładne prace najbardziej podoba mi się kocyk:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-) A wycieczka udała się doskonale!

      Usuń
  2. My właśnie wróciliśmy z wycieczki:)pogoda cudna aż nie można usiedzieć w domku:)))świetne te rzeczy dla maluszków:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak działa na ludzi wiosna, na trasie spacerowej w lesie mijaliśmy dosłownie tłumy ludzi:-) Pięknie było... Dziękuję bardzo!

      Usuń
  3. Tablica wymiata po prostu. Boska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielki szacun! Cudności! ♥
    Ja mam w planie jeden kocyk dla pewnego Młodzieńca, co to ma się pojawić pod koniec kwietnia i jak słowo daję... No nie mam siły :-P
    Ale się zrobi :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocyki - moja najulubieńsza praca, właściwie mogłabym robić tylko to, gdybym miała komu;-)
      Powodzenia!
      I dziękuję:-)

      Usuń
  5. Kocyk i tablica wymiataja, świetne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace, a najbardziej podobają mi się kocyk i tablica. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kocyki uwielbiam robić, tablice to dla mnie wciąż nowość, ale jaka wciągająca:-)

      Usuń
  7. Piękne ośmiorniczki i kocyk. Tablica fantastyczna. Maluchy uwielbiają to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tablice to dla maluchów świetna zabawa:-) Dziękuję!

      Usuń
  8. Twoje zabawki dorównują zabawką Fisher price 😆 pofeska...
    Kocyk milusi. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Sama świetnie się bawię tworząc je:-)

      Usuń
  9. Zbiorowy post to i odpowiedź zbiorowa..wszystko śliczne, kocyk bardzo ładny, tablica super-fajba zabawa

    OdpowiedzUsuń
  10. W rękodziele dla maluchów osiągnęłaś mistrzostwo! ja nawet nie wyobrażałam sobie, że na tablicy może się znaleźć tyle bajeranckich urządzeń! razem z Florkiem bawiłabym się nią przez cały dzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie przypuszczałam, że będę miała taką frajdę z chodzenia po sklepie metalowym - rany, ile tam różnych ciekawych różności! Potem miły pan mi tłumaczył, dlaczego niektórych rzeczy nie może mi sprzedać, bo występują w zestawie z... i mogę ewentualnie kupić cały zestaw;D Tak czy inaczej sklepy metalowe odkryłam zupełnie na nowo, szalenie inspirujące miejsce:-)
      Dziękuję!

      Usuń
  11. Kiedy Ty to wszystko robisz? Chyba Twoja doba trwa 48 albo i więcej godzin:))Dopracowane robótki w każdym calu!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem:-D Gdy robię, to wydaje mi się, że tak powoli mi to wszystko idzie, a potem na blogu lądują zbiorcze posty:-) Teraz na pewno trochę zwolnię, bo potrzebuję wygospodarować czas na rower:-)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  12. Wspaniałe maluszkowe projekty :) dopieszczone, dopracowane, ach, oczy i buzia mi się cieszą jak oglądam fotki :) podłączam się do pytania powyżej - kiedy Ty to robisz? :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne! Fajnie się robi dla maluchów, sama nie sądziłam, że będę mieć z tego taką frajdę:-).
      Zimą mam więcej czasu, bo nie wychodzę z domu. Tylko do pracy i z powrotem. Mój organizm nie toleruje niskich temperatur;-). Teraz, jak się robi cieplej i dzień dłuższy... będzie inaczej:-)

      Usuń