poniedziałek, 30 września 2019

Na roczek dla dziewczynki

Sama jestem zbieraczką różnych pamiątek, więc Kuferek Wspomnień uważam za doskonały prezent zarówno dla Rodziców (bo mogą w nim składać różne drobiazgi, z których Maluchy już wyrosły, ale wiążą się z mini ciepłe emocje i szkoda się z nimi rozstawać, choć są już zupełnie niepotrzebne - to na przykład pierwsza koszulka, smoczek, mamina opaska ze szpitala...), jak również dzieci, które po latach odkrywają swoje stare skarby. Dlatego uwielbiam robić kuferki wspomnień. Marzy mi się zamówienie-zestaw: kuferek wspomnień, pierwszy kocyk, maskotka, album na pierwszy roczek, zawieszka do pierwszego smoczka... Na razie zamówienia obejmują tylko fragmenty mojego wymarzonego zestawu, jak na przykład ten poniżej: mały Kuferek Wspomnień retro i zawieszkę do smoczka. Dla dziewczynki na pierwsze urodziny:-)








Kuferek ma rozmiar 30x20x13,5 cm.

23 komentarze:

  1. Ładny zestaw ma oryginalne kolory😁pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiecuję sobie, że też kiedyś kufer (nie wspomnień ;-)) zamówię, takie piękne rzeczy robisz! ♥
    Miłego tygodnia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka skrzynka jest doskonałą pamiątką dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca. Cudne połączenie kolorystyczne i perfekcyjne wykonanie :-) Bardzo fajny taki kuferek wspomnień. Też trzymam różne drobiazgi moich Synów. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zachowałam opaskę ze szpitala, oczywiście kartę ciąży i książeczkę zdrowia dziecka, kilka mlecznych ząbków... Oczywiście jest też album, ale zdjęcia bardzo kiepskie, robiłam zwykłą pstrykawką - noszę się z zamiarem selekcji i zrobienia ładnego albumu:-)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  5. Wspaniała będzie pamiątka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykon u Ciebie zawsze na najwyższym poziomie. Po prostu kopara opada. Lepsze niż w sklepach! Szacun, Miszczu 👌👍😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kuferek wspomnień!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała rzecz, ładnie wykonany, piękne kolory.Ja moim dzieciakom do 18 - tego roku życia prowadziłam albumy ze zdjęciami, teraz same muszą sobie poradzić, synowa coś tam składa .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też prowadziłam albumy, ale takie nijakie, zwyczajne, teraz mam ochotę zrobić selekcję zdjęć, bo większość i tak kiepska, i zrobić album w takim porządnym rękodzielniczym stylu. I zrobię, tylko jeszcze nie wiem kiedy:-) Nawet dla Florka jeszcze nie zaczęłam... Zawsze mi się wydaje, że na to jest jeszcze czas...
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  9. No moja droga:)jak będzie mi się miało urodzić wnuczątko to masz to zamówienie jak w banku:)))full serwis:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki śliczny kuferek, jak pięknie wykonany. Pod każdym względem został dopieszczony:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki zestaw, o którym piszesz to powinien być obowiązkowy w wyprawce dla bobasa!
    Piękne wykonanie wysmakowane w każdym detalu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest po prostu OBŁĘDNY :) podziwiałam już na instagramie, ale tutaj też z przyjemnością oglądam każde zdjęcie. Fantastyczne połączenie kolorów... cały projekt jest ponadczasowy, jak malutka podrośnie jestem pewna, że będzie zachwycona takim kuferkiem :)

    OdpowiedzUsuń