niedziela, 22 września 2019

Pudełeczka dla dużych i małych

1. Nie byłam na ślubie mojego Wujka, ale gdy odwiedził nas tego lata ze swoją Żoną, postanowiłam zrobić dla Nich coś szczególnego. Coś personalizowanego, coś dla dwojga, ale w jednym opakowaniu, coś, co by afirmowało ich związek, bo okazuje się (to niby oczywiste, ale nie każdy wierzy), że miłość można znaleźć w każdym wieku i zgodnie ze słowami piosenki - każda miłość jest pierwsza, najgorętsza, najszczersza...








Genialne Skarpetki dla Par udało mi się znaleźć w Eko-Stopie:-)

2. Dla małej Julii z okazji chrztu przygotowałam szkatułkę. Było to jedno z najbardziej ekspresowych zamówień, jakie zrealizowałam, ale tak się akurat szczęśliwie wszystkie okoliczności złożyły, że praca ta była możliwa i bardzo się z tego cieszę, bo to była dla mnie wielka przyjemność. Jakoś tak się dziwnie składa, że rzadko mam okazję robić coś dla dziewczynek, a przecież uwielbiam te wszystkie "dziewczyńskie" kolory i motywy:-)




Szkatułka ma wymiar 12,5x20x9,5 cm

20 komentarzy:

  1. Ładnie zrobione. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie prace bardzo mi się podobają i są pięknie wykonane, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezbędnik dla Dwojga - na pewno obdarowanym sprawił dużo radości. Ta kawa Arabika i skarpetki - super pomysł. Pozdrawiam jesiennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, reakcja na prezent była dla mnie szalenie miła:-) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  4. Oba projekty- pełne smaku, elegancji, bardzo gustowne i pięknie dopracowane :) jestem zachwycona... jest delikatnie i szykownie... :) wspaniale tworzysz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplementy od takiej mistrzyni smakują szczególnie:D Serdeczne dzięki!

      Usuń
  5. Piękne pamiątki zrobiłaś, miłośc przychodzi w każdym wieku, mój brat wdowiec poślubi ciocię mojego męża ,też wdowę a na dodatek oboje są chrzestnymi mojej córki.Świat jest mały.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Człowiekowi czasem się wydaje, że już pozamiatane i wszystko, co miało być, już było, a tymczasem życie, póki trwa, zawsze może zaskoczyć, oby tylko zawsze sympatycznie:-)

      Usuń
  6. Proste i delikatne pudełka nigdy nie wyjdą z mody :-) podobają mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękne! Taka szkatułka otwierana po latach jest jak list w butelce ze szczęśliwych czasów, kiedy schowaliśmy do niej okruchy szczęścia (i nic nie poradzę, że brzmi pomapatycznie:))

    OdpowiedzUsuń