niedziela, 13 października 2019

Zestaw startowy

Filipek, najmłodsze dziecko w rodzinie, przyszedł na świat w maju, ale dopiero teraz doczekał się zestawu prezentowego od cioci. Bo taka właśnie jestem ze wszystkim spóźniona...

Zestaw składa się z kuferka wspomnień (wym. 30x30x13,5 cm), kocyka (80x87 cm) oraz maskotki.












Po raz pierwszy robiłam kocyk z przepływem kolorów i fajnie mi się w ten sposób pracowało. Zużyłam pięć motków Alize Cotton Baby (50%bawełna, 50% akryl, 100g/270m) w pięciu różnych kolorach, łącząc w dwie nitki, przerabiałam drutami 6 mm.

Od razu wpadł mi do głowy pomysł na sweter w tym samym stylu i z tych samych włóczek, bo dzianina z nich jest naprawdę przemiła dla ciała. Może na wiosnę... Wiosna to dobra pora dla takiej przędzy:-). A tymczasem dziergam jesiennie:-)

23 komentarze:

  1. Jaki fantastyczny zestaw startowy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały zestaw prezentowy :) wszystko jest takie zgrane, dopasowane, i do tego pięknie wykonane :) myślę, że na takie cudeńka warto poczekać kilka miesięcy ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały komplet wspaniały. Wszystko razem i każda rzecz z osobna bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw, ale ten słoń? jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Słoń jest prototypowy, trochę za duży mi wyszedł, ale już nie bardzo miałam czas na poprawki...

      Usuń
  5. Wspaniały kuferek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny zestaw a sweter z takimi przejścia i mnie się marzy😁pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz robię 2 sweterki dla Florka, ale następny to będzie właśnie ten dla mnie:-) Taki mam plan. Dzięki:-)

      Usuń
  7. Bardzo pomysłowy zestaw startowy.A w niebieskim ci do twarzy, więc nie czekaj tylko dziergaj dla siebie taki sweterek:))
    Serdeczności ślę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie niebieski, kremowy i bury brąz na dole:-) Nie mogę się doczekać:-) Dziękuję!

      Usuń
  8. słodki ten starter:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie dzieciowe rzeczy nie ruszają, ale wiesz, że podziwiam Twoje wyroby zawsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny prezent dostał maluszek. Kocyki zawsze kocham.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Mogłabym same kocyki dziergać do końca życia i by mi się nie znudziło:-) Dziękuję!

      Usuń
  11. Piękny prezent otrzyma Filipek, i bedzie miał co wspominać ,Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na taki prezent można by długo czekać, bo jest niesamowity! A Florek nie zerkał na słonika? słonik mega przytulaśny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało, że zerkał - zabrał i nie chciał oddać:-) Musiałam obiecać, że mu zrobię podobny. Na razie zapomniał. I tak ma zresztą sporo maskotek;-)
      Dziękuję!

      Usuń