niedziela, 27 października 2019

Zrobiłam na bis

I wcale mi nie przeszkadza, że robię kolejny raz to samo, wprost przeciwnie, jest mi bardzo miło, gdy komuś na tyle spodoba się to, co robię, że też chce takie:-). Zresztą, tak naprawdę, to nigdy nie jest dokładnie to samo;-)

1. Niezbędnik dla Dwojga - prezent ślubny dla Nowożeńców:




Pudełko z przegródkami, rozmiar 16x16x8 cm

2. Patchworkowy kocyk jesienny z personalizacją:




Wymiar 87x100 cm

3. Skrzynia Skarbów z motywami indiańskimi oraz zawieszka do smoczka:









Skrzynia ma wymiar 40x30x21,5 cm

25 komentarzy:

  1. Śliczne prace, ale kocyk najładniejszy. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się kocyk jest boski😁Ile czasu go robiłaś? Pozostałe prace są świetne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dzięki:-D Z tym kocykiem zwykle schodzi mi 2 tyg, ale gdybym nie pracowała, to dałoby się szybciej, na tygodniu mam bardzo niewiele czasu na dzierganie...

      Usuń
  3. Kocyk niezwykły - sama chętnie otuliłabym się takim!
    Precyzja wykonania wszystkich Twoich dzieł bardzo się chwali; to najważniejszy element firmy.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kocyk jest bardzo przyjemny:-)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  4. Wszystkie prace są świetne, więc nie dziwię się, że je ludzie zamawiają. Pozdrawiam ciepło! Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy robisz, masz talent ☺ Skrzynia skarbów cudowna, mogłabym taką mieć, kocyk też śliczny ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło:-). A ze skrzyni skarbów jestem szczególnie dumna:-)

      Usuń
  6. Cudowne pamiątki. To nic ze na bis,to znaczy że się podobają Twoje wyroby.Wszystko jest rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! I to właśnie cieszy mnie szczególnie:-)

      Usuń
  7. Wszystko piękne, ale to ostatnie pudełko skradło mi serce! ♥♥♥
    Cudownego tygodnia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Z tego pudełka zadowolona jestem szczególnie, zresztą to pewnie widać, bo zdjęć najwięcej;-). To było wyzwanie, bo skrzynia duża, nie taka jak ostatnio, więc wymagała trochę więcej inicjatywy, a nie tylko powtórki z tego co było... Cieszę się, że dobrze wyszło i że podoba się nie tylko mnie:-)

      Usuń
  8. Też mi się zdarza robić te same wzory. Dwa takie same swetry np. Tak jest kidy bardzo nam się coś podoba.Pamiętam ten kocyk:) Pudełka jak zawsze gustowne. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz mam taki ulubiony fason swetra, że robiłam go już dwa razy, ale chyba zrobię kolejne, pokombinuję tylko z wzorem i wykończeniem:-)
      Dziękuję!

      Usuń
  9. Kocyk cudny. Pudełko także ale kocyk jest the jest. Ma śliczne kolorki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałości :) nie dziwię się, że dostajesz prośby o wykonanie czegoś podobnego/w tym samym stylu... bo bardzo gustownie i starannie tworzysz pudełeczka, kocyki i inne piękne rzeczy :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ogromnie cieszę się z tych zamówień, dzięki nim pokonuję swoje ograniczające myśli i czasem nawet sama siebie zaskakuję:-)

      Usuń
  11. Widzę,że praca wre:))i bardzo dobrze:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ciągle jakieś zamówienie w kolejce, choć nigdy aż tyle, żebym musiała odmawiać. Czasem po prostu termin dłuższy:-) I bardzo dobrze, gdyż odmawiać nie potrafię;-)

      Usuń
  12. Wiesz, że gdyby nie to co robisz, nawet bym nie wpadła na pomysł takiego prezentu. Pewnie dlatego, że daaaawno nie byłam na żadnym ślubie/weselu. Skrzyneczka na skarby też coś genialnego! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Dobry pomysł na prezent, to co najmniej połowa frajdy z całej pracy:-).

      Usuń
  13. Skrzynia jest cudna! tak pomyślałam, że to jest kapsuła czasu, chłopczyk kiedyś ją otworzy i wtedy wyjdzie na jaw jego indiańskie życie:))

    OdpowiedzUsuń