środa, 24 kwietnia 2019

Bzowo... liliowo...

Ten sweter już dawno miał się pojawić na blogu. Na Dominice. Pozwoliłam go jej założyć w dniu, w którym schowałam ostatnią nitkę tylko pod takim warunkiem, że załatwi sobie sesję, a ja dostanę zdjęcia gotowe do publikacji. Sesja podobno się odbyła i to nie byle jaka, bo profesjonalna, studyjna, na wypasie i czarnym tle, ale mija już drugi tydzień, a zdjęć jak nie mam, tak nie mam. No to sama się ogarnęłam, wystroiłam w liliowy/bzowy sweter (który od momentu swojego powstania jest dość intensywnie eksploatowany przez nas obie), zapakowałam psy i Męża-fotografa do auta, i pojechaliśmy do lasu na dłuuuugi, fotograficzny spacer:-).








Sweter dziergałam od góry, drutami nr 6 mm, podwójną nitką: jedna to bardzo stary odzysk, a druga nowa - Elian Nicky.


A tak sweter wyglądał w toku produkcji:-)

Miłego dnia!

Dla mnie na pewno będzie miły bo... Po pierwsze bawię na urlopie, a po drugie - mam urodziny! I choć coraz starsza, to wciąż ten dzień sprawia mi radość, nie mam zielonego pojęcia dlaczego????

41 komentarzy:

  1. Przepiekny lilowy, pięknie leży, nie dziwię się że jest druga chętna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem,które masz urodziny,ale wyglądasz na max 30. Piękny, twarzowy sweterek. Najlepsze życzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyłam 46... Gdyby nie okulary i dalekie kadry byłoby to widać;-).
      Miło mi bardzo, dziękuję:-)

      Usuń
  4. Śliczny sweterek, nie dziwię się że ma takie "branie".:) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.:) Życzę miłego wypoczynku.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego:)
    Sweter bardzo fajny do wszystkiego będzie pasował a zawsze pozbyłaś się trochę zapasów:) Też mam fiolet w szafie ale dużo mocniejszy odcień:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama przyjemność z zagospodarowania takiej starej włóczki:-) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  6. Piękny jest:))u mnie zakwitły bzy w takim kolorze:)))cudnie Ci w tym kolorze:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie najpierw uważałam, że to liliowy kolor, a potem zakwitły bzy i też mi pasują do odcienia swetra:-)

      Usuń
  7. Cudny sweter i przepiękna sesja. Warto było i wydziergać i zrobić sobie wycieczkę :-) Jest cudnie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci zawsze tak udanych udziergów jak ten piękny liliowy sweterek 🤗 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne! Niestety, kolejny nie jest tak udany i zawód trochę mnie przyhamował w działaniach, ale co tam... już z nadzieją szydełkuję kolejny:-)

      Usuń
  9. Reniu - wszystkiego najlepszego! Zdrowia i spełnienia marzeń - tych dużych i tych małych :)
    Śliczny sweter, wcale się nie dziwię, że jest mocno eksploatowany :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia
    PS. Cieszę się, że obchodzisz urodziny. Nie mogę zrozumieć, dlaczego większość ludzi obchodzi imieniny, a o urodzinach wręcz wstydzi się mówić. Przecież imię można mieć jakiekolwiek, po co ten fakt świętować? A fakt przyjścia na świat warto uczcić. Ja też cieszę się na każde kolejne urodziny. Że wiek coraz większy? No to co? Czy to źle? Tak że cieszę się, że Ty też świętujesz ten dzień :) U mnie w rodzinie każdy, nawet babcia, obchodził uroczyście dzień urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Tak, obchodzę urodziny, imieniny zawsze wydawały mi się sztuczną okazją, nie czuję tego święta, ale i tak zawsze mam gości i życzenia, więc też świętuję:-) Myślę sobie, że urodziny są moim świętem dla mnie, a imieniny dla innych:-)

      Usuń
  10. Uwielbiam ten kolor 💜 Zimą na śnieżnej Pustyni obfociłam swój fioletowy handmade w identycznym odcieniu ale długi, z czapą. Ostatnio zrobiłam z resztek po nim top na lato. Kurde, ale nie dzieliłabym się nim 😃😄😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam:-) Świetny jest ten odcień, dobry na każdą okoliczność i porę roku:-)

      Usuń
  11. Idealny sweterek i cudnie w nim wyglądasz. Z okazji Urodzin, życzę Ci spełnienia marzeń i nadal tak pięknych, twórczych działań 🎂🍾

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny liliowy sweter :) Sesja się udała , spacer za pewne też:)
    Ja w święta obchodziła kolejne Urodziny ! Sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc najlepsze życzenia również dla Ciebie:-) Buziaki!

      Usuń
  13. Dla mnie to kolor, w którym wyglądam jak po 3-dniowym pobycie w kostnicy. Uwielbiam za to na Tobie ♥
    Powtórzę: SZCZĘŚCIA! Bądź SZCZĘŚLIWA ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. PIĘKNE zdjęcia... obejrzałam i z każdą fotką uśmiech na mojej twarzy stawał się coraz szerszy :D
    Jeszcze raz przesyłam życzenia wszystkiego najwspanialszego dla Ciebie :) obyś nadal miała w sobie tyle dobrej energii, to wspaniałe, że dzielisz się nią z nami w wirtualnym świecie :)
    uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! A tak nie miałam nastroju na te zdjęcia... Tym bardziej mi miło, że robią dobre wrażenie:-)
      To, co widzimy jest zwykle odbiciem tego, co sami mamy w swoich wewnętrznych zasobach, dlatego wdzięczna Ci jestem za Twoją dobrą energię:-) Ściskam mocno!

      Usuń
  15. Życzę Ci, żebyś była zawsze szczęśliwa i zawsze była taka jak teraz prześliczna i młoda, a w komplecie lila bzowym wyglądasz po prostu zabójczo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Gdy czytam to, co o mnie piszesz, to nawet prawie się tak czuję:-). Ależ Ty masz moc w swoich słowach!

      Usuń
  16. Wszystkiego dobrego na Urodzinki!
    Sweter po prostu - cudowny - nie tylko w kolorze, ale i w prostocie wzoru!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Tak, po latach kombinowania z wzorami, mam w sobie potrzebę prostoty, bardzo mi teraz po drodze z takim stylem:-)

      Usuń
  17. Maz fotograf spisal sie swietnie. Bardzo podoba mi sie idea, ze dzielisz sie swetrem z corka. Ja z moim synem dzielimy sie skarpetkami - on rozmiar 11, ja rozmiar 6, ale jakos nam idzie. Milego czasu na urlopie zycze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Od lat mamy z Córką prawie wspólną szafę. Imponuje mi, że ona lubi moje rzeczy, podoba mi się też to, jak ona je nosi, często zupełnie inaczej ode mnie, niby ta sama rzecz, a inaczej wygląda na mnie, inaczej na niej, to ciekawe:-)

      Usuń
  18. Cudnie Ci w tym swetrze! Czy to za sprawą jego koloru, czy wolnego czasu, ale wyglądasz promiennie i kwitnąco:)
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie okoliczne bzy w tym twarzowym kolorze kwitną specjalnie dla Ciebie, 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, bo bzy ze wszystkich wiosennych kwiatów lubię szczególnie:-) Dziękuję!

      Usuń
  20. Spóźnione, ale szczere życzenia urodzinowe! Samych szczęśliwych chwil i kreatywnych pomysłów.
    W Holandii obchodzi się urodziny, a nie imieniny (pewnie dlatego, że trudno byłoby w kalendarzach uwzględnić imiona wszystkich Mohamentów :D ). Są nawet specjalne kalendarze do zapisywania urodzin rodziny i znajomych.

    Sweterek jest uroczy. Kolor przecudny. Uwielbiam wszelkie odcienie fioletu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Tak, w niewielu krajach ludzie obchodzą imieniny, a to w sumie dość sympatyczny pretekst do świętowania:-)

      Usuń
  21. Fantastyczny komplet! Mimo, iż fiolet to nie moja bajka w twoim wykonaniu to wyszło pierwsza klasa i może bym na niego się skusiła, pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to taki bardzo łagodny fiolet:-)
      Dziękuję serdecznie!

      Usuń
  22. Świetny sweterek. Idealnie będzie wyglądał do letnich kreacji.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń