środa, 3 listopada 2021

Worek z bukli

W ramach czyszczenia półek z zapasów wydziergałam sobie workowatą sukienkę. Znalazła się w niej wrzosowa włóczka boucle o niewiadomej nazwie i składzie oraz równie tajemnicza czarna przędza-staroć. W zamyśle sukienka miała być ciekawsza - planowałam sobie kieszenie i ściągnięty dół... Ostatecznie jest najprościej i bez udziwnień. Udziwnioną zrobię innym razem;-)








 

Włóczka boucle jest z samej swej natury miękka i mięsista, a ja podwoiłam ten efekt wzorem - przerabiałam ściągaczem 1o. prawe/1 o. ścieg francuski, dzięki temu w tej sukience czuję się jak w grubym, ale miękkim kocyku:-)

12 komentarzy:

  1. Ostatnio gdzieś taką wypatrzyłam bucle ale nie kupiłam😁wyrabiam zapasy. Sukienka akurat na zimę bo ta przędza jest ciepła. Ciekawe co będzie następne w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale superowa, fajna ciepła kiecka, masz pomysły na wyrabianie zapasów.Cieplutka ,na podzewce ? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. MMMmmmm cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobal mi sie kolor i dlugosc sukienki. Bedzie ciepla i wygodna w noszeniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wkomponowana stylizacja w słoneczną jesień 🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezmiennie podziwiam twoją kreatywność, umiejętność doboru kolorów, tworzenia nowych form i konstrukcji. Ja jestem odtwórczynią i dlatego zawsze się zachwycam takimi osobami jak ty, które coś tworzą od zera. Świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka taka własnie prosta:)))ale Ty szczuplinka jesteś to i sukienka się szybko robi:)))na siebie to chyba by mi zycia brakło na wydzierganie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, sukienka worek, a wyglądasz w niej jak milion$👍 Ile to będzie, jak wydziergasz i włożysz tę z udziwnieniami?😆

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie wyglądasz :)I już gotowa na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowa ta sukienka:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylowa, bomba, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń