środa, 28 grudnia 2011

Romans Peonii i Gucia

... zaowocował bardzo ciekawym i jednocześnie dość trudnym kolorem tej oto tuniki/sukienki:


Jest ciemny a jednocześnie jaskrawy. Dziwne to zjawisko dało o sobie znać, gdy zaczęłam przymierzać gotową tunikę do różnych ubrań. Nie pasowała do niczego, mimo że wcześniej próbki dzianiny zdawały się przepięknie komponować z granatem, ciemną śliwką, a nawet jasnym fioletem. Gdy już miałam dać sobie spokój z tą całą zabawą kolorami, przymierzyłam tunikę do czarnego. Wcześniej w ogóle nie brałam tego koloru pod uwagę, bo wydawało mi się, że całość będzie wtedy zbyt ciemna. Tymczasem właśnie okazało się, że to połączenie jest zaskakująco udane.


Do kompletu powstał naszyjnik (bo uznałam, że przydałoby się jednak coś, co rozjaśni i ożywi całość), a także mitenki i czapka - i dopiero taki zestaw w pełni mnie satysfakcjonuje:)


Ale sfotografować to wszystko w tym nędznym świetle - to dopiero było wyzwanie! To prawda, że pogoda jest kiepska, a nasz aparat swoje lata już ma, ale żeby aż tak fiksował i nie potrafił dostosować się do warunków? Co to za tryb Auto, który potrafi robić ładne zdjęcia tylko przy dobrej pogodzie?


Przerabiałam drutami nr 5, a plisy szydełkiem nr 4,5. Tunika inspirowana modelem z Sabriny nr 2/2011, natomiast czapkę, mitenki i naszyjnik zrobiłam wg własnego pomysłu.
Zużyłam niecałe dwa motki chabrowej Peonii (Anilux) i tyle samo ciemno-turkusowego Gucia (Opus).


Komentarze
2011/12/28 20:52:07
Pięknie jest! Wszystko absolutnie! PIszę tak, jak czuję bez kadzenia: tunika REWELACJA, wzór bardzo ciekawy, a prostym sposobem osiągnięty, pliski dodają uroku i pięknie wykańczają. zestawienie kolorystyczne FANTASTYCZNE. Bardzo mi się podoba całość. Czapki sama bym nei nosiła, bo ja nie czapkowa jestem, niestety, co przy moich poważnie chorych zatokach daje znać o sobie. W Twoim komplecie wszystko, ale to dosłownie wszystko, komponuje się idealnie.
I do tego ten kolor!

Długi komentarz, ale zachwyciło mnie okrutnie!!!!!

Anka
2011/12/28 22:36:57
Tunika baaaardzo mi się podoba, ale naszyjnik!! Naszyjnik jest absolutnie wspaniały :) W sklepiszczach taki naszyjnik kosztuje majątek, a Ty tu sobie cudeńko wydziergałaś "po prostu". Piękny zestaw i jak dla mnie w nastroju ... wiosennym :)
2011/12/29 08:01:04
Ren-ya: absolutnie rasowo!!! Szukałam odpowiedniego słowa i to mi najbardziej pasuje:)
Dodatki dużo tu dały - zwłaszcza mitenki - a jak poprzedniczka pochwaliła naszyjnik, to i mnie się bardzo miło zrobiło, że mam prawie taki sam od Ciebie;)

2011/12/29 10:34:55
Komplet - rewelacja! I kolorystycznie - świetnie współgra z czernią, i pod względem kompozycji oraz dopracowania szczegółów.
2011/12/29 13:28:18
Naszyjnik podoba mi się najbardziej. A kolor tuniki/sukienki, intensywnie konkretny, jest idealny na burą porę roku, która nie zasługuje, żeby nazywać ją zimą.
2011/12/30 11:35:40
Wyglądasz super a z tymi butami wręcz bajecznie ekstrawagancko a jednocześnie elegancko a ten naszyjnik jest po prostu piękny a wszystko w całości miodzio. Powinnaś handlować tym zdjęciem i tym zestawem w jakiś gazetach, bo jest wzorcowy. Styliści tak nie umieją a w każdym razie tych, których ja znam. I jeszcze przy okazji, bo zapewne zniknę znowu na weekend ze świata blogowo-wirtualnego życzę Ci Ren-yu dużo radości w Nowym Roku żeby było w nim jak najmniej chandry (takiej z poprzedniego posta) a jak najwięcej wydarzeń, które dodają skrzydeł i są motorem do działania i dużo pomysłów do blogowania i dużo słoneczka aby Ci same dobre zdjęcia wychodziły. Słowem wszystkiego najlepszego.
2012/01/01 14:22:09
Aniu, dziękuję, bardzo mi miło! Ja też nie lubiłam czapek dopóki sama nie zaczęłam ich sobie dziergać:)

Agnieszko, rzeczywiście naszyjnik wydziergałam "ot tak sobie", tym bardziej cieszę się, że się spodobał:)

Sowo, rasowo - fajne słowo, podoba mi się; dzięki:)

Antonino, dziękuję bardzo, szczególnie za docenienie szczegółów:)

Rebecca.fierce, gdy próbowałam opisać kolor swojej tuniki brakowało mi odpowiednich słów, a Twój konkretny pasuje idealnie;).

Kraszynko, dziękuję serdecznie i za pochwały, i życzenia. Tobie również życzę wszystkiego, co najlepsze i cieplutko pozdrawiam spod koca;)
2012/01/09 19:08:14
Tunika i reszta naprawdę rewelacja, kolorek super twarzowy , a te korale brak słów, pełen szacun dla stylizacji, pozdrawiam. jolagry.blox.pl
2012/01/10 10:15:37
Dziękuję serdecznie, bardzo mi miło:)
Gość: mammas blogg, 217-210-177-240-no37.tbcn.telia.com
2012/01/31 10:16:07
Ladna tuniczka moze masz wzor poz, Basia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz