środa, 17 maja 2017

Beżowe szarości z błękitem

Realizując zlecenia zawsze biorę pod uwagę wytyczne klientek. Ale czasem, w trakcie pracy, jakaś wizja tak bardzo mną zawładnie, że po prostu muszę ją zrealizować. Tak było w przypadku tej pracy. Początkowo miało być czysto biało-niebiesko, ale motyw z serwetki był tak kuszący, te róże tak delikatnie błękitnie romantyczne, że nie zdołałam im się oprzeć. Wokół serwetkowych róż zbudowałam całą kompozycję. Byłam bardzo zadowolona z efektu, ale wysyłając paczkę mocno się denerwowałam, jak powstałą stylistykę przyjmie Klientka...







... Hmm, zaskoczenie było... i przez chwilę zdrętwiałam, że widok nie przypadł Pani Natalii do gustu i będę miała pierwszy w karierze zwrot. Jednak po pierwszym szoku okazało się, że jest ok:-).
Ufff, jestem pewna, że w tym momencie słychać było i czuć, jak drgnęła Ziemia, gdy ogromny kamień spadł mi z serca:-).

Powyższa stylistyka tak bardzo mi się spodobała, że postanowiłam wykorzystać ją w kolejnym zleceniu, tym bardziej, że na jego realizację miałam wyjątkowo mało czasu. Okazją była I Komunia Święta, a prezentem miała być szkatułka na drobiazgi. Elegancka i stosowna do okoliczności, ale bardziej uniwersalna charakterem. Żeby było inaczej niż zwykle, wybrałam nietypowy kształt pudełka, a dno wyłożyłam białym filcem.



Zdecydowanie dobrze czuję się w tych klimatach:-)

25 komentarzy:

  1. Najważniejsze, to kochać to co się robi:) A Ty akurat masz ten komfort Reniu. Oby tak dalej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są te skrzyneczki. Jedyne i niepowtarzalne.😊

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest niesamowite, jaki efekt daje jeden motyw. Mam na myśli róże, zupełnie nie pomyślałabym; i kolory niebieski z gołębim sama elegancja..., tak, obie skrzyneczki są z detalami bardzo piękne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:-). Teraz żałuję, że tylko jedną taką serwetkę kupiłam;-)

      Usuń
  4. Kolor niebieski i motyw róż nadają skrzyneczkom niezwykłej delikatności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskie kwiaty mają wyjątkową delikatność, zawsze miałam do takich słabość:-). Dziękuję:-)

      Usuń
  5. Bardzo morska kolorystyka :)
    Fajny pomysł z diamencikami. Dodają uroku całości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kwiaty dodały uroku - w tej wersji też mi się podoba!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł N prezent na komunię! Cudowne jest połączenie szarości z błękitem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-). Drewniane skrzyneczki sprawdzają się na prezent na każdą okazję:-)

      Usuń
  8. Cudna kolorystyka ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A coś dla siebie jeszcze czasem robisz, Reniu? Czy porwał Cię wir zamówień i nie masz już czasu? Byłoby smutno... :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie... No to jest jedyny ból związany z działalnością, nie mam czasu na nic dla siebie... Ale czytać mi się trochę udaje w międzyczasie, więc i tak jest dobrze:-)

      Usuń
    2. Ech, no trzymam kciuki, żeby na własne działania też było trochę czasu :-* ♥

      Usuń
  10. Muszę powiedzieć że te są najładniejsze a jeszcze jakbyś zrobiła z makami to byłaby wielka pokusa dla mnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam makowe serwetki, no ale w ślubnych klimatach jakoś nikt nie chce takich kolorów i motywów...
      Dziękuję bardzo:-)

      Usuń