niedziela, 13 maja 2018

Naprawdę duży prezent

... przygotowała Dominika swemu Mężowi z okazji urodzin - 30 niespodzianek na 30 rocznicę:-). Mam w tym ogromnym przedsięwzięciu swój udział: zrobiłam pudełeczko na 100 powodów do kochania:-)



A cała paka wygląda tak:


Jest do niej dołączona lista z planem otwierania poszczególnych paczuszek. Moje pudełeczko dostało numer 2 i jest wypełnione katalogiem 100 fiszek, każda z jednym powodem.



To prezent urodzinowy do rozpakowywania przez cały rok, moim zdaniem piękny pomysł:-). 

18 komentarzy:

  1. Cudowne! ♥ Genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Mężowi wspaniałej Żony! Jest absolutnie wyjątkowa i wymyśliła wyjątkowy prezent. I Twój artystyczny wkład ma wielkie znaczenie; jestem oczarowana. (i ciekawa reakcji Jubilata:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jubilat podobno był bardzo zaskoczony, nie widziałam osobiście, ale spytałam i dowiedziałam się, że reakcja była adekwatna:-)
      A ze swojego pudełeczka bardzo jestem dumna, wyszło zgrabnie, romantycznie i bezpretensjonalnie:-) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  3. Ciekawy prezent:) Nawet bym nie wpadła na coś takiego no i sporo czasu zajęło jego wykonanie:) Moje gratulacje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, Dominika pracowała nad nim od marca, ale warto było:-). Sama uważam, że to świetny pomysł, choć my z mężem chyba już za starzy jesteśmy na takie ekstrawagancje;-)
      Dzięki!

      Usuń
    2. Ale super pomysł!!!I co Ty mówisz, że Wy za starzy! To prezent na każdy wiek (byle dożyć do otwarcia ostatniego;)
      Ale ja bym chyba otwarła wszystkie od razu:)

      Usuń
    3. Ha, ha, chyba faktycznie trudno się powstrzymać, ale takie dawkowanie sobie przyjemności też ma swój urok, tylko gdzie oni to pudło będą trzymać przez prawie cały rok i czy Rafałowi nie przeleci jakaś okazja do otwarcia kolejnej niespodzianki, to ja nie wiem:-)

      Usuń
  4. Fantastyczny pomysł! Ooo - wielka jest miłość między nimi!
    Gratuluję!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najdłużej tak im się układało!
      Oby jak najdłużej tak im się chciało;-)

      Usuń
  5. Tylko wielka miłość ma potrzebę obdarowywania drugiej połowy tak oryginalnymi i niepowtarzalnymi prezentami:) Opakowanie prezentu jest cudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo myślę o tej potrzebie obdarowywania - wielka i wciąż świeża miłość:-)

      Usuń
  6. O ja super prezent!

    OdpowiedzUsuń
  7. kapitalny pomysł :) świetny prezent

    OdpowiedzUsuń
  8. tylko z miłości można takie cudo stworzyć, super pomysł!

    OdpowiedzUsuń