poniedziałek, 25 września 2017

Rustykalnie

Gdy Pani Monika zamówiła u mnie rustykalne pudełko na obrączki, rzuciłam wszystko, żeby jak najszybciej zająć się ulubionym tematem. To są właśnie klimaty, które "czuję" najbardziej:-)




Kilka tygodni później Pani Monika wróciła do mnie z zapytaniem o pudełko na koperty. Zazwyczaj robię nieduże: 30x20x13,5 cm, ale tym razem potrzebne było coś większego. Ponadto wszelkie zdobienia i dekoracje miały być łatwe do demontażu, żeby skrzynia miała bardziej uniwersalny charakter. Lubię takie wyzwania:-).






Z największą przyjemnością wyszykowałam dla Pani Moniki prawdziwą limuzynę wśród kufrów: rozmiar 40x30x23,5 cm, ze wszystkimi dekoracjami całkowicie rozbieralnymi:-)

15 komentarzy:

  1. Rewelacyjny komplet! Mnie też ten styl się bardzo podoba, choć przyznam, że inne Twoje pomysły na ślubne akcesoria wcale nie mniej:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, jak ja lubię takie drobiazgi. Pudełka mają też dużą zaletę - praktyczną - świetnie porządkują, a jednocześnie zdobią przestrzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mogę robić na zamówienie, bo u mnie nie chce się już zmieścić ani jedno pudełko;-). Trzy zrobione skrzyneczki od miesięcy przekładam z kąta w kąt i nie mam ich gdzie wyeksponować;-)

      Usuń
  3. Piękny kolor:) Bardziej mi się podoba niż te jasne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dylemat, bo lubię też te pobielone, ale nie czyste białe, tylko te bielą, albo szarością przecierane:-)
      Dziękuję!

      Usuń
  4. Limuzyna wśród kufrów - hahaha, dobre! A tak w ogóle to, cuda, cuda, cuda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplet. I kolor, i elementy ozdobne. Naprawdę rustykalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie klimaty, skrzyneczka świetna:) Przygarnęłabym ją bardzo chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko wyrazisz takie życzenie, to zrobię dla Ciebie podobną:-)
      Dziękuję!

      Usuń
  7. Fajnie:)Szczegóły ustalę z Tobą jak wreszcie się spotkamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam być na spotkaniu w najbliższą sobotę:-)

      Usuń