niedziela, 18 lutego 2018

Nowości w Sztuce Rękodzieła

Zarzuciłam na chwilę porządki, by pokazać najświeższe zrealizowane zamówienia. Były dla mnie szczególne bo nie dość, że niemal identyczne (obu Paniom spodobała się ta sama moja wcześniejsza praca), to jeszcze trafiły do mnie w tym samym czasie.

Zamówienia przyjemne, bo styl rustykalny, który najbardziej czuję, ale wyzwaniem było zrealizowanie ich w taki sposób, by różniły się zarówno od pracy wzorcowej, jak i między sobą (bo przecież rękodzieło musi być unikalne:-)), a jednocześnie - by były w jakiś sposób do siebie podobne, bo przecież Panie spodziewały się określonego efektu. Pomyślałam, że ciekawie byłoby zrealizować obie prace jednocześnie i w układzie odwrotnym - jeden komplet jasny jako pozytyw, drugi komplet ciemniejszy - negatyw.


Powiem Wam, że to była dla mnie bardzo sympatyczna praca, aż mam ochotę na więcej takich:-)

1. Rustykalny zestaw "Patrycja i Maciej":







Retro kuferek na koperty (30x20x13,5 cm)
Pudełko na obrączki (10x8x5 cm)

2. Rustykalny zestaw  "Natalia i Łukasz"







Retro kuferek na koperty (30x20x13,5 cm)
Pudełko na obrączki z przegródką (16x12x3,5 cm)

16 komentarzy:

  1. Obydwa bardzo ladne;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zestawy. Gdybym miała wybierać dla siebie kremowy bym wybrała.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a ja sama nie wiem, który mi się bardziej podoba, z całej pracy dumna jestem:-)

      Usuń
  3. Świetne prace! Oba w jednakowym stopniu podobają mi się.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Urzekły mnie obydwa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace, takie subtelne i dopracowane. Cudne. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszy rzut oka złapałabym biały, bo do bieli mnie ciągnie. Ale za chwilę zmieniłam wybór, bo obłędnie piękny jest komplecik brązowy! Oj, masz powód do dumy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-). Dla siebie zrobiłabym jeszcze inaczej, bo osobiście najbardziej lubię gdy pobielone jest ciemne drewno i spod bieli widać ciemne prześwity:-)

      Usuń