poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Kolekcja rustykalna

... powstała na zamówienie p. Angeliki, której życzenie zawierało się w zdaniu - zdaję się na panią, może być kolor biały, łososiowy lub drewniany...


Nie muszę chyba dodawać, że takie zamówienia są najlepsze, bo dają fantazji najwięcej pola. Pani Angelika do kolekcji zamówiła Księgę Gości, której raczej unikam, ale tym razem postanowiłam podjąć wyzwanie:-).










Rustykalna kolekcja obejmuje:
1. Retro kufer na życzenia i koperty 30x20x13,5 cm
2. Kwadratowe pudełko na obrączki 11x11x5 cm
3 Spersonalizowane wieszaki na ślubną garderobę.
4. Księga Gości formatu A4, pozioma, z czarnymi kartkami

24 komentarze:

  1. Księga gości - mistrzostwo świata! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje pomysłu:)
    Styl rustykalny jak dla mnie zawsze się sprawdza, przepiękny:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Angelika miała rację, że cokolwiek zrobisz, będzie wysokiej klasy. A Księga Gości przepiękna! dlaczego unikasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Unikam, bo nie czuję się pewnie w tym temacie, to dopiero mój drugi egzemplarz w życiu:-). Ale jestem ogromnie zadowolona z efektu, dziękuję bardzo:-)

      Usuń
  4. Cudne!!! Jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny zestaw, coś absolutnie fantastycznego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaaardzo mi się podoba:)
    A co z tą Księgą Gości - dlaczego nie lubisz robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie czuję się pewnie w tym temacie, nie znam cen i akcesoriów, nie wiem co i gdzie kupować... To nie moje rewiry;-). Ale zadowolona jestem z tego co wyszło, więc może się jeszcze rozkręcę:-)
      Dziękuję!

      Usuń
  7. Nic dodać, nic ująć - piękny komplet!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooo moje klimaty! Ostatnio zachwyca mnie len/konopie z koronką w naturalnych kolorach. Cudny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rustykalnie i z klasą ;) Udany komplet. Pudełko na obrączki zdecydowanie moje ulubione ze wszystkich, które do tej pory pokazywałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-). I mnie ten zestaw bardzo się podoba, gdy go zrobiłam też stwierdziłam, że najbardziej ze wszystkich dotychczasowych... Ale ja tak mam zawsze, każdy nowy twór podoba mi się najbardziej:-)

      Usuń
  10. Tak się składa, że same ślubne rzeczy tworzysz:) Bardzo piękny zestaw:) Myślę, że zostawienie pewnej swobody jest bardzo dobre i daje dużo możliwości:)A wyobraźnia na bieżąco podsuwa pewne rozwiązania:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, nie każda Klientka to rozumie, że praca tworzy się właśnie na bieżąco, niektóre chcą wcześniej projekt i muszę tłumaczyć, że tak się nie da:-). Znaczy, może się i da, może inne pracownie tak robią, ja tak nie potrafię:-).
      Tak, na ślubne jest prostu zapotrzebowanie, choć akurat teraz mam pierwsze zamówienie na prezent komunijny:-)
      Dziękuję!

      Usuń