wtorek, 18 grudnia 2018

W zimowej scenerii

...na mrozie i wśród wirujących płatków śniegu przyszło mi fotografować ostatnie rękodzieła...  Nie grymasiłam, lepszych warunków zimą i tak nie będzie, a pora na zdjęcia była ostatnia - po południu byłam umówiona na odbiór:-)










Zestaw dla Karolinki obejmuje Kuferek Wspomnień i personalizowany kocyk. Chciałam, żeby jedno pasowało do drugiego, żeby widać było, że to komplet. To było wyzwanie, ale też wielka frajda - szukanie odpowiedniej serwetki, dobieranie farb, mieszanie kolorów, by uzyskać właściwe smugi... To było dla mnie szalenie ciekawe zlecenie:-).

16 komentarzy:

  1. Cudowny zestaw ♥ Karolina pewnie jeszcze nie doceni walorów artystycznych, ale kocyk na pewno będzie ukochanym :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik pojedzie do maluszka:)))bardzo fajnie wymyśliłas te kocyki:)buciki i imię na nim super:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki??? Weź mnie nie dołuj, to serduszka są;-D
      Dziękuję:-)

      Usuń
  3. Piękny komplet:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, cudny komplet, wszystko mi się w nim podoba i kuferek i kocyk, no po prostu cudo :-) Będzie wspaniałą pamiątką :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent i wielkie serce do swojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym sercem na pewno nadrabiam, bo tego faktycznie mi nie brakuje:-) Dziękuję!

      Usuń
  6. Cudowny komplecik. Taki słodki i najważniejsze, że bardzo osobisty.
    Ale macie śniegu! U mnie rano trochę mrozu a potem ciapa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napadało nam od soboty i wciąż się trzyma... Postanowiłam nie narzekać;-) Jest zima - jest śnieg i zimno, przetrwam to z godnością;-)
      Dziękuję bardzo:-)

      Usuń
  7. Piękny jest, i cudowna pamiątka!! Każde dziecko powinno na dzień dobry dostawać podobny kocyk i kuferek wspomnień. Jak dobierałaś, kocyk do kuferka czy kuferek do kocyka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuferek do kocyka:-)
      Dziękuję! I też uważam, że to najlepszy pierwszy prezent dla maluszka - zostaje z dzieckiem na zawsze:-) Albo z jego rodzicami... bo w sumie nie wiem dla kogo są ważniejsze te pamiątki? Chyba jednak najpierw dla rodziców, żeby potem mogli przekazać dziecku, pokazując, jak było dla nich ważne... hmmm..

      Usuń
  8. Obłęd! :) To pierwsze słowo, które przychodzi mi na myśl kiedy widzę ten zestaw! :) Po prostu cudo... Pięknie skomponowane i dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń