wtorek, 21 sierpnia 2018

Imprezka

Nieco ponad tydzień temu świętowaliśmy pierwsze urodziny Florianka. Przyjęcie było huczne, bo też i było co świętować. Sama nie mogę uwierzyć, że to już minął rok! Zaraz po urodzeniu niewiele osób miało okazję go poznać, później rodzice też przez dłuższy czas unikali kontaktu z ludźmi w obawie przed infekcją, która dla wcześniaczka mogłaby okazać się groźna dla życia. Dopiero pierwsze urodziny stały się okazją do przedstawienia dziecka nieco większemu gronu bliskich i przyjaciół.

Cieszymy się, że Florian rośnie zdrowy. Wydaje się, że wcześniactwo nie przyniosło ze sobą żadnych poważniejszych konsekwencji. Żadnych problemów neurologicznych, sercowo-naczyniowych, płucnych, ani zmysłowych. Wszyscy specjaliści zgodnie przyznają, że stan zdrowia tego dziecka jest cudem:-). Bardzo nas to podnosi na duchu i wierzymy, że to dobry znak na resztę jego życia, że czekające go operacje, związane ze zwykłą wadą rozwojową (w sensie, że nie ma nic wspólnego z wcześniactwem), przebiegną pomyślnie i nie będą dla niego problemem w przyszłości:-).

















Pierwszy roczek (wraz ze wszystkimi problemami) poszybował do nieba (zachmurzonego niestety i nie wyszło mi całkiem to ostatnie zdjęcie), na kolejne lata życzymy sobie i solenizantowi - zdrowia, radości z odkrywania świata i wszelkiej pomyślności:-).

Jeśli jesteście ciekawi, gdzie jest zdjęcie Florcia z babcią (znaczy mną, bo z drugą babcią zdjęcia są, oczywiście), to... BRAK. Dominika wprawdzie zaproponowała, że mi pstryknie, ale powiedziałam, że później. Zawsze mi się wydaje, że później będzie jeszcze tyyyyyle czasu na wszystko. Ale niestety, moi kochani, później nieoczekiwanie rozpływa się w czasie i człowiek zostaje z NICZYM. To dla mnie kolejna lekcja, by nie odkładać na później...

24 komentarze:

  1. Fotograf na zdjęciach bywa nieczęsto ;-) prawda to.
    Florianowi NAJLEPSZEGO! Rośnij szczęśliwie, radośnie i zdrowo :-)
    (Dominika wygląda SZAŁOWO! ♥)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale mogłam być, bo Dominika mi proponowała, zanim jeszcze wszyscy goście się zeszli... Nie mogę odżałować, że odmówiłam:-(
      Dominika to taki typ medialny - obiektywy ją kochają, już taka się urodziła i mam wrażenie, że Florek to ten sam typ:-D
      Dziękujemy!

      Usuń
    2. A to faktycznie, szkoda :-(

      Usuń
  2. 100 lat Florciu. A mnie sie wydaje, ze Florek jest bardzo podobny do Dziadka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Florku, w zależności od tego jaką minę zrobi, odnaleźć można rysy całej rodziny, a nawet dwóch rodzin, choć ja oczywiście dostrzegam swoich, ostatnio na przykład mojego brata:-)
      Dziękujemy!

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Florka. Zdrowia i radości, którą przynosi rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za życzenia, w swoim i Florka imieniu:-)

      Usuń
  4. Dla Floriana wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka i radości! :)
    My właśnie się szykujemy do takiego przyjęcia, został nam niecały miesiąc ;) Ewunia też skończy roczek. Jak zwykle przy takich okazjach planuję robić wszystkim zdjęcia, i ach... znam to że "później będzie tyyyle czasu" :D mam zamiar przypilnować każdej babci i cioci... choć u nas jeszcze jest problem typu "nie rób mi zdjęć, ja źle wyglądam!" albo "zrób tak, żeby było Ewę widać, ale nie mnie!" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zapomniałam dodać - świetny pomysł z tablicą z fotkami z każdego miesiąca :D BARDZO mi się podoba :)

      Usuń
    2. Dziękujemy! Całą oprawę przyjęcia przygotowywała Dominika, ona ma w ogóle talent do takich organizacji, więc to jej pomysł z tymi zdjęciami, ale drzwi, na których zdjęcia wiszą, są moje i zwykle służą mi za tło fotograficzne:-)
      Powodzenia z Waszą imprezą, oby wszystko przebiegło pomyślnie i niech się wszystko pięknie na zdjęciach utrwali:-)

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla Floriana:) teraz będzie już tylko lepiej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany, ależ Ty masz talent do wywoływania wzruszeń! taki piękny chłopczyk, wiem, to naprawdę cud, ale na niego zasłużyliście, ten dzień to jest nagroda za cały rok. Wszystkie zdjęcia absolutnie fantastyczne, a Wasz Królewicz jest naprawdę mega fotogeniczny, ma śliczny słodki buziaczek!
    Życzę Floriankowi wszystkiego najcudowniejszego. I wesołej zabawy imieninowymi zabawkami:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Florian ma zadatki na gwiazdora, ale takiego sympatycznego, bo charakter ma bardzo pogodny i naprawdę daje się lubić, mam nadzieję, że go nie zepsujemy, o co wcale nie byłoby trudno po tych wszystkich przejściach:-)
      Dziękujemy serdecznie za dobre słowa i życzenia!

      Usuń
  7. Radości, satysfakcji i oczywiście zdrowia dla całej Rodziny, Florka, Rodziców, Rodziców Rodziców, ze stron obu. Serdeczne pozdrowienia!
    Zaraz rzuciło mnie się na oczy brak Twojego zdjęcia z jubilatem.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stracone momenty nie do nadrobienia, to bardzo frustrujące, co sobie o tym pomyślę, to mi żal, jakby mnie tam wcale nie było... Ale... Oby mi się na przyszłość już nie przytrafiały takie straty!
      Dziękujemy serdecznie za życzenia i bardzo liczymy, że się spełnią:-)

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla Florianka, aby rósł i był zdrowy i był wielką pociechą Rodziców i Dziadków. Trochę szkoda, że nie ma TEJ Babci, ale mam nadzieję, że następnym razem się poprawisz :-) Piękne zdjęcia, piękna tablica. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję! Odkładanie bywa ryzykowne, muszę o tym pamiętać, a tymczasem wciąż mi żal, że na zdjęciach nie został ślad, że i ja tam byłam...
      Dziękujemy bardzo!

      Usuń
  9. Jak ten czas szybko mija ... to już rok?
    Wszystkiego najlepszego dla Florianka - super chłopak!
    I ja też miałam nadzieję zobaczyć zdjęcie Jubilata z Tobą:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że nadarzy się sposobność na jakąś sesję wnuczka z babcią jeszcze tego lata:-). Teraz jestem na urlopie i spędzamy ze sobą dużo więcej czasu, niż zwykle i chciałabym to jakoś uwiecznić, tym bardziej, że Florek teraz z tygodnia na tydzień jest coraz bardziej komunikatywny i dosłownie dorasta w oczach:-)
      Dziękujemy bardzo!

      Usuń
  10. Życzę Małemu Jubilatowi samych słonecznych dni - wcześniactwo nie zawsze pociąga za sobą problemy, mam brata wcześniaka, który teraz jest lekarzem z dwoma specjalizacjami ;)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdarzają się szczęśliwe zakończenia i bardzo cieszymy się, że Florian znalazł się w tej szczęśliwej statystyce, choć oczywiście problemy mogą ujawniać się z wiekiem... Tak czy inaczej - mamy Go takiego, jaki jest i kochamy ogromnie bez względu na wszystko:-)
      Dziękujemy bardzo:-)

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla malucha! Niech rośnie w zdrowiu, dostatku i miłości <3 :***

    OdpowiedzUsuń