poniedziałek, 15 marca 2021

Patchworkowy szarak

W mieście nie ma już ani grama śniegu, ale w lesie wciąż jest go całkiem sporo. I dobrze, bo właśnie w śniegowych okolicznościach wyobrażałam sobie zdjęcia tego swetra - szaraka-zwyklaka. W ryżowe kwadraty robiłam kocyki i zawsze wiedziałam, że kiedyś ten sposób wykorzystam w swetrze. Właściwie to chciałam wykorzystać w sukience... Trzy kwadraty na szerokość i cztery na długość, ale włóczki starczyło tylko na tyle. Dobrze się nosi, więc nich już zostanie jak jest:-)






 

 

Przód taki sam jak tył, przerabiany w pasach od dołu do góry, rękawy od ramion w dół. Włóczka: Cotton Merino (Drops) - 50% bawełna, 50% wełna - 50g/110m + Gucio (Opus) - 100% akryl - 100g/560m, druty 6 mm.

14 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten sweter. Nie mam zbyt dużo swetrów w swojej szafie, ale właśnie uświadomiłam sobie, że niemal wszystkie są w przeróżnych odcieniach szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najzwyklejszy zwykłą jak chyba w latach 80-tych lub 90-tych na okładkach czasopism z robótkami😁Bardzo ładny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz! A sweter mistrzostwo świata! W prostocie (kwadracie? ;-)) siła!
    No i psiaczki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny; ciekawe połączenie kolorystyczne i niezawodny ryż - to także mój ulubiony ścieg:))
    Wyglądasz zjawiskowo!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))









    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweter, wszystko w nim podoba mi się bardzo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa kompozycja. Można powiedzieć:-szachowa 🤔😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowo wykorzystana włóczka.Sweter jest piękny, ładnie Ci w nim no i sesja cudowna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny szarosweter. Szkoda, że nie starczyło włóczki, bo w sukience mógł być jeszcze ciekawszy efekt. Ładne te szarości:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne szarości, sweter bardzo oryginalny, świetnie w nim wyglądasz :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ładny ten szarak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech już zostanie jak jest, bo tak jest dobrze. Pozdrawiam wiosennie, chociaż za oknem śnieży.

    OdpowiedzUsuń
  12. Za każdym razem, kiedy czytam Twoje dziewiarskie posty i oglądam przepiękne zdjęcia udziergów - krzyczę (całe szczęście tylko głosem wewnętrznym) TEŻ CHCĘ TAKI ZROBIĆ! Jeśli nie sobie, to dla którejś z moich córek;-) Tylko czy nie naruszę Twoich praw autorskich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziergaj śmiało, to jest tak zwyczajny krój, wzór, fason, że nie może być mowy o żadnych prawach autorskich🙂

      Usuń
  13. Super te szarości! Świetnie Renia wyglądasz, buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń