niedziela, 24 kwietnia 2022

Miesiąc czułości i rozpieszczania się

Taki wymyśliłam sobie kwiecień. Wkroczyłam w ostatni rok piątej dekady, a życie nie jest łatwe, więc desperacko poszukuję sposobów, żeby znaleźć w nim odrobinę przyjemności. Było trochę masaży i zabiegów pielęgnacyjnych... Owszem, przyjemne były, ale samo uczucie dość ulotne, więc powtarzać raczej nie będę. Było trochę alkoholu, więc chyba już nie mogę mówić o sobie, że jestem abstynentką. Zasmakowałam w grzańcu z białego wina. Szklaneczka takiego gorącego napoju w sobotni wieczór to sporo dłuższa przyjemność i do tego tańsza. Obawiam się, że będę powtarzać... Stałą przyjemnością jest rzecz jasna dzierganie. Jestem bardzo zadowolona z tego sweterka. Bo sama skomponowałam sobie włóczkę, bo jest milutki i ani trochę nie gryzie. Bo jest dokładnie taki, jak go sobie wymyśliłam i świetnie się w nim czuję. Dziergałam go drutami 4 mm przez cztery tygodnie i to była wielka przyjemność. Wydziergałam też czapkę, ale gdy się dziś szykowałam, na spacer, to o niej zapomniałam. Nie do wiary! Dopiero pisząc te słowa sobie o niej przypomniałam...











Spokojnej niedzieli:-)

28 komentarzy:

  1. O widzisz - to ja sobie zrobię w maju miesiąc samorozpieszczający, tak na 55 urodziny które w maju właśnie mi stukną.
    Udzierg jak zwykle fajniutki.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😊 Niech maj będzie dla Ciebie piękny😊

      Usuń
  2. No proszę, tyle lat się znamy z blogosfery i teraz dowiaduje się,że jesteśmy w równym wieku:)
    Skończyłam ten zacny wiek w lutym i oprócz paru drinków to za bardzo rozpieszczania nie było.Chyba trzeba to nadrobić 😂
    Świetny projekt Reniu i na pewno model odmładzający 😂 Ja bynajmniej takie mam zamiar robić 🤣
    Pozdrawiam:)miłego popołudnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mysle, ze nie ma powodu, by miesiac czulosci i rozpieszczania nie mogl sie przedluzyc do roku, decady, ect... Warto sprobowac.
    Super sweterek. Wyszla ciekawa mieszanka kolorystyczna i bardzo podoba mi sie wykonczenie przy szyi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, warto być dla siebie dobrym przez cały rok, a nie tylko z okazji😊 Dziękuję bardzo!

      Usuń
  4. Ciekawe zestawienie kolorów, fajne są te przebłyski bordowego. Bardzo się mi podoba ta falbanka na dole. A do rozpieszczania się każda okazja jest dobra i trzeba z tego korzystać jak najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam teraz tyle tych włóczek na cewce, że czeka mnie mnóstwo mieszania nitek, to ekscytująca perspektywa😊 Dziękuję bardzo!

      Usuń
  5. Rozpieszczajmy się nie patrząc na to, czy to początek czy koniec piątej dekady;-) Za sloganem reklamowym: Jesteśmy tego warte!
    Sweter cudny, dziewczęcy, falbanka wymiata. Podobają mi się też frędzelki przy butach.
    I mam jeszcze pytanie: gdzie się kupuje takie cewki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imisklep.pl - to moje źródełko włóczek na cewkach. I wczoraj znów kupiłam kilka🙈 Tłumaczę się, że robię zapasy na chude lata póki jeszcze mnie stać cokolwiek kupować😉 Dziękuję bardzo!

      Usuń
  6. Ślicznie namieszałaś włóczkę, piekny fason udziergalas, kochana to spóźnione życzenia zdrowia, spełnienia marzeń i dalszego rozpieszczania siebie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozpieszczaj się nie tylko w kwietniu, nie odmawiaj sobie tej przyjemności!
    Sweterek śliczny, fajny pomysł z dolną falbanką!
    Serdecznie pozdrawiam i życzę kolejnych lat w odnajdywaniu przyjemności i w dzierganiu i w życiu osobistym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wiosną będzie więcej przyjemności - będzie ogród, słońce, długi dzień... Nie będę miała potrzeby szukać niczego innego😊 Dziękuję🌼

      Usuń
  8. Ładna kompozycja nitek. Podoba mi się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komponowanie nitek jest najlepsze. Obawiałam się, że bez nawijarki nie da rady, ale dobrze mi się zwija w kłębek🙂 Dziękuję😊

      Usuń
  9. Śliczny sweterek całościowo, bardzo podoba mi się fason (falbanką nadaje lekkości a wykończenie dekoltu jest nie banalnie) i pomysł z mieszaniem włóczek. Dziękuję za namiary na sklep gdzie można włóczki na cewkach kupić, na pewno przyda się nie jednej z nas ;)
    Pozdrawiam i miłej wiosny, niech nas wreszcie zacznie rozpieszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego i rozpieszczania się w najlepsze droga Reniu! :)))
    Udzierg świetny, a cewki już wskakują na mą listę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja czekam i czekam co w maju jest:). Mocno Panią przytulam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo❤ Maj mi przeleciał ani się obejrzałam🙈 Dziergam długą sukienkę, której końca nie widać, więc właściwie nie mam z czym się tu pokazać😉 Serdeczności dla Pani🌼

      Usuń
  12. Bardzo ładny sweterek. Niby taki zwyklaczek ale ta falbanka dodaje uroku. Fajny melanż wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten zestaw kolorystyczny - szarości, 'gołębiości' i winna czerwień. Co do wieku, to gonię cię w kwestii dekad (już nie 'stka' niestety).
    Wyglądasz super - jak zawsze :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy sukienka już wydziergana?

    OdpowiedzUsuń
  15. A może by tak coś na Gwiazdkę dla wiernych czytaczek ? Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń