niedziela, 15 stycznia 2023

Drugi

... tydzień stycznia, choć pracujący, był bardzo optymistyczny:-) I wybaczcie tę wyliczankę, ale w krótkiej perspektywie tak wyraźnie widać upływ czasu, a ja zawsze nie mogę się czegoś doczekać - weekendu, wiosny, lata, urlopu (emerytury!)... że mam potrzebę ten upływ czasu jakoś zaznaczyć;-)

Z minionego tygodnia najbardziej cieszę się ze skrzyneczki, którą zrobiłam na prośbę Dominiki jako prezent ślubny. Gdy mnie o to poprosiła, moją pierwszą reakcją było NIEEEE. Taką dostałam blokadę po tych wszystkich pracach na zamówienie. Ale z drugiej strony - wszystkie materiały i preparaty mam, więc warto je wykorzystać. Wystarczy tylko pomalować - przekonywała Dominika, więc w końcu się zgodziłam. Ale gdy zabejcowałam, zeszlifowałam i polakierowałam, poczułam chęć na coś więcej. Jest bardzo minimalistycznie, w porównaniu z tym, co robiłam kiedyś poszłam naprawdę po linii najmniejszego oporu, ale i tak jestem BARDZO zadowolona:-)




 

Z racji biurka zajętego skrzyneczką, malowanie po numerach zostało tymczasowo zawieszone, ale dziś trochę nadrobiłam, już naprawdę niewiele zostało.


 

No i skończyłam sweter z kwadratów! Ale wycieczki do lasu dziś nie było, bo pogada totalnie beznadziejna, wieje, że głowę chce urwać. A teraz jeszcze leje. Dlatego zdjęcie na manekinie. Ale nadrobię na ludziu:-D



Spokojnego tygodnia:-)

10 komentarzy:

  1. Bardzo tu bogato dzisiaj :) Piękne wszystko !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta skrzynka jest elegancka, biała z delikatnym wzorem .Sweter piekny jak zwykle a to malowanie ciekawie wygląda.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter urzekl mnie kolorystycznie, pieknie sie komponuje ta czerwien z fioletem i bordo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko używam czerwieni, miałam dwa motki różnego gatunku kupione już dawno na jakiś element stroju mikołajowego i wreszcie je tutaj wykorzystałam:-) Dziękuję:-)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wychodzą Ci swetry w kwadraty i świetnie w nich wyglądasz. Skrzyneczka jest delikatna i super wygląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale jesteś uzdolniona nie tylko jeżeli chodzi o dzierganie. Skrzyneczka pięknie wygląda, sweterek jak marzenie a obrazek już mi się podoba mimo że to tylko malowanie po numerkach ale przecież wymaga precyzji. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Minimalizm bardzo pasuje do tej skrzyneczki :) A skończony obraz będzie fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń