niedziela, 8 stycznia 2023

Pierwszy

... tydzień nowego roku spędziłam jeszcze na urlopie. W domu, w swoim pokoju, w ciszy, albo przy muzyce, z filmami, serialami i robótkami. Zrobiłam kolejny sweterek dla Florka, a dla siebie zaczęłam obszerny sweter z kolorowych kwadratów.

Pierwszy raz malowałam obraz po numerach. Pierwsze wrażenie było takie, że to jednak nie dla mnie. Męczyło mnie wpatrywanie się w kontury i precyzyjne wypełnianie ich farbką. Może okulary już za słabe... ale potem znalazłam sposób - malowanie tylko przy świetle dziennym przy oknie i złapałam bakcyla. Co prawda jeszcze nie skończyłam pierwszego, ale już przeglądam sobie, co chciałabym pomalować w następnej kolejności:-)

Na pierwszą po Nowym Roku sesję załapało się Swetrzysko:








 

To był naprawdę pierwszy od dawna urlop idealny. Tak właśnie wyobrażam sobie emeryturę;-). Ale to już, niestety, koniec. Od jutra wracam do pracy. Spokojnego tygodnia:-)

22 komentarze:

  1. Jak pieknie wyglądasz w każdym udziergu, piekny jest.Mam nadzieję że pochwalisz się Florkowym swetrem a i obrazu jestem ciekawa.Najgorszy był dla mnie pierwszy dzień pracy po urlopie.Powodzenia.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w tym tygodniu uda mi się sfotografować Florka we wszystkich sweterkach:-) Obraz wciąż w toku... Dziękuję:-)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem ciekawa tego co namalowałaś!
    Sweterka zresztą też. Sama mam wnuka 3,5 letniego i zapasy włóczki, problem w tym, że brakuje mi fajnego pomysłu.
    Pozdrawiam, Maria2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o sweterki dziecięce to najczęściej wspomagam się wzorami z Dropsa: https://www.garnstudio.com/home.php?cid=5
      Naprawdę jest z czego wybrać:-)

      Usuń
  4. Bardzo fajne swetrzysko :) Ech, ta wymarzona emerytura....

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sweter. Pięknie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny swetr !
    A jak załapiesz bakcyla na nowe ,malarskie hobby to przypadniesz 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie, ze urlop sie udal - tak trzymaj. A udzierg to takie swetrowe poczo - wiele sie pod nim zmiesci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że i na wierzch da radę coś założyć - mam obszerny płaszcz;-)

      Usuń
  8. Sweter w szachownicę bardzo udany. Świetnie że urlop się udał . To bardzo ważne aby dobrze odpocząć. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, minął tydzień, a ja wciąż jestem w pozytywnym nastroju - tak właśnie działa udany urlop:-) Dziękuję!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja też - odkąd mam wielki płaszcz, pod którym takie swetry się mieszczą:-D

      Usuń
  10. Cudowne swetrzysko :) mam nadzieję, że pokażesz co namalowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że tak, już kończę:-) Dziękuję:-)

      Usuń
  11. Anonimowy1/31/2023

    Wspaniały sweter uroczo się w nim prezentujesz :)
    Beata T

    OdpowiedzUsuń