sobota, 31 grudnia 2022

Suknia

... bo najbardziej Wam się spodobała, więc oto ona na ludziu, załapała się na ostatnią w tym roku sesję:-)









Dziergałam drutami 3,75 mm i zeszło mi z nią chyba ze dwa miesiące, ale to była prawdziwa przyjemność. Włóczka składa się z pięciu cienkich nitek: jedna bawełniana, reszta chyba akrylowe, więc nic nadzwyczajnego, oczka same prawe... niby nuda, a jednak od początku do samiuśkiego końca dziergałam z przyjemnością. I polubiłam cienkie druty. Cienkie dzianiny ładnie się układają:-)

Cieszę się, że to koniec roku. 2022 paskudnie zapisze się w historii. W ogóle od paru lat każdy kolejny rok jest gorszy od poprzedniego. A mimo to mam ziarenko nadziei, że ten nadchodzący będzie jednak lepszy, mam nadzieję, że przyniesie zwycięstwo Ukrainie, Polsce zmianę władzy, a mi i mojej Rodzinie wiele powodów do szczerego śmiechu. Wszystkiego dobrego dla Was! I dziękuję, że jesteście:-)

11 komentarzy:

  1. Oj jaka piękna! Wyglądasz wspaniale!
    Też lubię cienkie dzianiny i cienkie druty mnie nie przerażają. Teraz już nawet mroźnych zim nie ma więc gdzie zakładać grube swetry? Lepiej w to miejsce mieć kilka cienkich dzianin i ubierać się na cebulkę.
    Dokładam się do Twoich życzeń i samych dobrych dni! Dużo twórczych pomysłów i zdrowia. Dobrego roku!
    Pozdrawiam, Maria2

    OdpowiedzUsuń
  2. Suknia bajeczna ale na taką figurkę jak Ty.Wspaniałego Nowego Roku ,zdrowia, radości i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDNA !!!! Samego dobrego w Nowym Roku, niech się darzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNA! I Ty i suknia! ♥
    W nowym Ci życzę wszystkiego, co dobre, miłe, piękne i radosne. Niech nas zaskoczy pozytywnie (oby!) i żeby nam się chciało chcieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow, woow i jeszcze raz woow. Wyglądasz rewelacyjnie. Pogody ducha w nowym roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja bym ciała, aby twoje życzenia się spełniły!!!! Bardzo, bardzo. Druty 3,5 3,75 to moja codzienna rutyna, ale wydzierganie tak długiej sukienki na takim rozmiarze, to szacunek wielki. Pięknie Ci wiek, zresztą we wszystkim wyglądasz rewelacyjne.
    Naj, najlepszego dla Ciebie i twoich bliskich:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Suknia jest swietna, cala stylizacja bardzo mi sie podoba. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku zycze.

    OdpowiedzUsuń
  8. To jedne z najpiękniejszych, najbardziej trafnych życzeń jakie czytałam... :) "podłączam" się i z całego serca życzę tego samego :)
    Wspaniale znów Cię widzieć w blogowym świecie :) przeczytałam Twoje ostatnie trzy posty - zachwycałam się zdjęciami i Twoimi pracami...
    posyłam dla Ciebie dużo ciepła... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie w niej wyglądasz😁 Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Nooo! - to okrzyk na widok Ciebie w sukni, w pełnej krasie :)
    Niech to 'ziarenko nadziei' kiełkuje i rośnie!!! Pozdrawiam noworocznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała sukienka. Pięknie się prezentuje. Dobrego roku życzę i wiele przerobionych nici :-).

    OdpowiedzUsuń