niedziela, 2 kwietnia 2023

Taki mały

... sweterek wyszedł mi z 4 motków jasnobrudnoróżowej Baby Alpaka Silk, 3 motków szarej Baby Alpaka Silk i 1 motka szarej Baby Merino - odzyskanej ze starego sweterka Florka. Wszystkie z Dropsa. Przerabiałam podwójną nitką na drutach 4,5 mm ściągacze i 5,5 mm reszta.

W dzierganiu Baby Alpaka Silk jest przemiła, ale na gołą skórę jednak gryzie. Po praniu chyba faktycznie sweterek nieco się powiększył, ale i tak jest dość dopasowany. W konsystencji lejący, bardzo komfortowo się w nim czuję:-)







Poza tym... Zmiana czasu na letni mnie zmasakrowała, ale już doszłam do siebie. Wczoraj skończyłam dwutygodniową abstynencję w dzierganiu. Na druty wjechały moje ulubione włóczki - babus i bawełna - no te to dopiero są lejące! Ale uwielbiam ich dotyk. Kończę swój drugi obraz do malowania po numerach, no i ogarniam ogród, gdy tylko pogoda pozwala, a pozwala słabo... Wysprzątałam taras, ale nawet nie zdążyłam wypić na nim swojej pierwszej kawy w nowym sezonie... Czuję się jak koń wyścigowy gotowy do startu, któremu jednak wciąż nie podnosi się bramki. 

Fajnie, że to będzie krótki tydzień pracy, szkoda, że wolne dni wypadają znów w fatalnej prognozie pogody.

8 komentarzy:

  1. Sweterek podoba mi się, tworzysz coś z niczego,ładnie ułożone kolory.Pogoda faktycznie zaskakuje, jeszcze ma być snieg w tym tygodniu.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki mały, doskonały :) Dobrego tygodnia !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy4/04/2023

    Kaprysna pogoda sprzyja dzierganiu. Cieplo przyjdzie. Pozdrawiam, Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takich motków pełno tylko czasu jak na lekarstwo. Sweterek super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek wygląda bardzo miło. Niech tak się nosi. A pogodę, no cóż - musimy przeczekać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mały, ale przydatny, bo ciepły i fajnie można sobie np. mankiety powyciągać, styl nadać. Pozdrawiam i więcej ciepła życzę - tej kawy na tarasie, wreszcie!
    PS. Jeśli masz doświadczenie z bambusową włóczką, to mam pytania - jak będzie się układać w letniej sukience, czy trzyma formę, jakich wzorów unikać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś wreszcie była pierwsza kawa na tarasie:-D W ogóle dobry to był dzień:-)
      Włóczka bambusowa na bank się rozciągnie bez względu na wzór. Takie mam doświadczenie. Ale ostatnio do dwóch sweterków do włóczki bambusowej dołożyłam cieniutką bawełnę i po praniu wciąż trzymają formę, przerabiałam zwyczajnie dżersejem:-) https://ideasbyrenya.blogspot.com/2022/12/trojaczki.html
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  7. cud miód i orzeszki 😁 uwielbiam takie połączenia kolorów

    OdpowiedzUsuń