poniedziałek, 28 sierpnia 2023

Taka tradycja

 … że latem nie bloguję🤪 Gdy robi się ciepło, nie jestem w stanie usiedzieć w domu. A już zwłaszcza na poddaszu, gdzie mam komputer, a w letnie dni temperatura oscyluje wokół 30 stopni. No nie, poddasze latem to nie jest miejsce do życia. Dacie wiarę, że kiedyś mieliśmy tam sypialnię???? Sama ledwie w to wierzę, ale tak było, tak było….

Gdy robi się ciepło, zaczyna się sezon ogrodowy. Są prace ogrodnicze, zbiory i przetwory, ogrodowe leżakowanie i plenery filmowe, ciepłe wieczory na tarasie, z książką albo z drutami, przy dźwiękach muzyki, albo w towarzystwie ciekawego podkastu, albo bez niczego i w ciszy, rozkoszując się chwilą błogiego nicnierobienia😌



Ponieważ sezon ogrodowy wciąż jest w toku, poddasze z komputerem wciąż nieużytkowe, ten wpis powstaje testowo z telefonu, jeśli blogowanie telefoniczne się powiedzie, to z letnimi udziergami wrócę jeszcze przed jesienią🤪

9 komentarzy:

  1. Powiodło się. Pisz więc. Pozdrawiam, Maria2

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny ten Twój sezon ogrodowy ,tylko pozazdroscic.Na blokowisku też duchoty, mialam przyjemność spać na poddaszu ,nie ma czym oddychać.Syn z rodziną też mieszkają na poddaszu, co zrobić.Pozdrawiam serdecznie i pisz dalej z komórki, też pisze metodą prób I błędów
    Buziaki.


    OdpowiedzUsuń
  3. OK, jest rozgrzeszenie z zaniechania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie tak jest - lato to nie czas siedzenia przed komputerem; powodzenia zatem i czekam na nowe udziergi; serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tradycja zobowiązuje ;) Od komputra też odpocząć kiedyś trzeba.
    Tak patrzę na zdjęcie - czy wśród letnich atrakcji ogrodowych jeszcze pokaz laserów macie? Super! ;) Udanego relaksu życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy8/30/2023

      Tak się akurat trafiło - tego dnia był festiwal na stadionie, więc miałam i muzykę festiwalową i pokaz laserów w bonusie😊
      Komentuję anonimowo, bo się nie mogę zalogować🤦‍♀️ (blogspot robi się coraz bardziej niewygodny), ale to ja - autorka😊

      Usuń
  6. No i bardzo dobrze, mi też przerwa dobrze zrobiła. Widzimy się niedługo

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja od kiedy zaczęłam dodawać posty z telefonu, to po długaśnej przerwie, wprowadziłam u siebie nowa tradycję polegającą na systematycznym publikowaniu:)
    Ale odpocząć czasami też trzeba. Odpoczywaj, a ja czekam na nowe posty:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiejszy dzień trwał równiutko 12 godzin. Od jutra JESIEŃ kalendarzowa ( już dawno ) i astronomiczna ( nikt nie wspomniał ) :) Nie ma przepuść ! Wracaj !!! :)))))

    OdpowiedzUsuń