poniedziałek, 2 października 2023

Siedem

… tyle dzianin powstało w czasie, gdy nie blogowałam, akurat tyle, ile słupków na światełka wokół ogniska, więc dziś sesja wieszakowa na słupkach:-)



1. Bawełna z bambusem, uwielbiałam wiosną, nosi się świetnie, bardzo udany;-)



2. Len, bawełna, akryl. Gdy go skończyłam, zrobiło się już za ciepło. Mierzyłam, więc wiem, że na człowieku wygląda lepiej jak na wieszaku, ale jeszcze nie było okazji ponosić.



3. Bawełna, wiskoza, len, czyli Bella z Dropsa - ufok zaczęty chyba 3 lata temu, uff, wreszcie powstał. Co więcej - noszony z przyjemnością i satysfakcją:-)



4. Bawełna, len, akryl - podobny fason jak powyżej i podobnie mógłby zostać ufokiem, bo dał mi w kość. Robiłam, prułam, zmieniałam kolory i koncepcje. Ostatecznie jest, jak jest, jestem zadowolona, choć irytuje mnie, że się skręca. Pomarańczowa włóczka, głównie len, myślałam, że przerabiana w rzędach będzie ok, ale nie - nadal się skręca



5. Bambus. Wyrób spontaniczny. Ani raz nie noszony. Dziwny. Oczekiwałam, że będzie lejący, ale jest chyba za bardzo… Nie wiem czy przetrwa.



6. Akryl, len, bawełna. Z opisu z Dropsa. Ładny, podoba mi się fason, ale gryzie, szczególnie pod szyją. Jeszcze nienoszony, więc nie wiem, czy tak zostanie, czy znajdę sposób na zmianę problematycznego dekoltu. 



7. Akryl, dralon, wiskoza. Cudownie miękki i milusi, zrobiłam go w tydzień, na drutach 6,5 mm i nie mogę się doczekać, by ochłodziło się na tyle, bym mogła zacząć go nosić:-)



A w ramach podsumowania zapraszam na krótki filmik😁



6 komentarzy:

  1. Witam, nadziwić się nie mogę Twojej produkcji, ja chyba jeden potrzebuje robic pół roku.Wszystkie mi się podobają. Teren ogniskowy macie przepiękny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaźna kolekcja👍
    Czekam na zdjęcia na modelce, czyli na Tobie😉
    Zazdroszczę przestrzeni ogrodowo-ogniskowo-zabawowej🤭
    Ja z bambusa zrobiłam kiedyś jedną rzecz i nigdy więcej. Nadłubałam się, bo to cienizna, a nosić się nie dało, bo rozwlekło się niemiłosiernie🤬

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna kolekcja :) A otoczenie równie zjawiskowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba przywołałam Cię myślami, bo myślałam o Tobie, że dawno nic nie pisałaś na blogu. Ale jak już opublikowałaś post - to klękajcie narody. Brakuje słów, by wyrazić podziw dla twego talentu i pracowitości. Wszystkie powstałe prace szalenie mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pozycje, też się muszę wziąć za robotę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne sweterki; sporo masz teraz do wyboru i koloru, niech się dobrze noszą!

    OdpowiedzUsuń