niedziela, 15 października 2023

Niedzielna kumulacja

Najbardziej lubię niedzielę, po której mam wolny poniedziałek, w drugiej kolejności tę, po pracującej sobocie - jak dziś. Dziś na dodatek jest niedziela wyborcza. Byłam, zagłosowałam i jestem pełna nadziei! To też sprawia, że ta niedziela jest lepsza od innych. W poniedziałek mogę obudzić się w nowej, wierzę że w lepszej, rzeczywistości… Dlatego nie zamierzam słuchać, ani oglądać, ani czytać żadnych wieczorów wyborczych. Chcę położyć się dziś spać w radosnym i pełnym nadziei nastroju. Chcę, by to uczucie trwało jak najdłużej.

I byliśmy w lesie - zabrałam na spacer sukienkę/tunikę. Prawda, że na człowieku prezentuje się korzystniej niż na wieszaku?









Tunikę dziergałam w trzy nitki: kolorowo-melanżowa bawełna, cienka bawełna khaki oraz jasno zielony len. Len jest trochę szorstki, więc nie jest to w stu procentach komfortowa dzianina, ale jest ok - bez problemu daje się nosić na gołą skórę😊

Przepraszam, że nie odpowiadam na komentarze… Mogę odpowiadać tylko jako anonimowy użytkownik, nie wiem dlaczego, nie mogę się zalogować w sekcji komentarzy. Czy tylko ja mam odczucie, że blogger robi się coraz trudniejszy w obsłudze?

Dobrego wieczoru i niech to będzie noc spełnionych nadziei na lepszą przyszłość😊

11 komentarzy:

  1. Cudowna sesja, masz rację na ludziu zupełnie inaczej, jest rewelacja.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezentuje się Twoja tunika. Jest bardzo ciekawa jeśli chodzi o formę oraz kolorystykę.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Tunika cudna, tak jak dzisiejsze wyniki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna tunika, świetnie wygląda na pięknej modelce. Też mam wielki problem z komentarzami, w ogóle się nie mogę zalogować przez google, a nie każdy blog ma możliwość innego logowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tunika wyjątkowo udana i pięknie w niej wyglądasz. Też się cieszę, mam nadzieję, że skończy się "noc" i zacznie dzień. Jestem ciekawa w jakiej tonacji wystąpią jutro wiadomości...

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy10/16/2023

    Trudnosci z bloggerem biora sie z Tw ustawien w kompie. Cos blokuje skrypt, ktory uruchamia komentarze.

    Wynik wyborow nijaki, wg mnie. Zadnego rozstrzygniecia, poki co. Ucieszylo mnie tylko to pospolite ruszenie do urn. Zeby tylko nikt potem nie narzekal, kto nie byl. Za to niezmiennie dziwi glosujaca polonia, zwlaszcza ta ktora nie ma tu juz zdanej rodziny, interesow, nie planuje wracac. Hm.

    Tunika swietna i powtorze sie - na takiej super figurze jak Twoja kazda rzecz wyglada swietnie. Leciutko tylko zazdraszczam i dzialam juz jakis czas zeby moja byla lepsza niz teraz :)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na człowieku wszystko lepiej się prezentuje niż na wieszaku.
    Z takimi nogami to nie musi być tunika - może to być sukienka😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tunika:) Widać, że włożyłaś dużo pracy.
    Ja zawsze z komentarzami miałam tak, że jak byłam zalogowana i wchodziłam na czyjegoś bloga to automatycznie w polu komentowania byłam jako mnimieble. Teraz jestem automatycznie anonimowo i muszę to za każdym razem zmieniać. Myślę, że Bloggera niestety spisano już na straty i nikt nad nim nie pracuje bo wyparł go Instagram.
    Wyjściem z Twojej sytuacji byłoby po prostu podpisanie się z jakiego bloga jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tunika/sukienka jest naprawdę super:) świetnie w niej wyglądasz:)
    A w niedzielę też głosowałam... również z nadzieją, że będzie inaczej... I po ogłoszeniu wyników chyba możemy powiedzieć, że czuć powiew "świeżości" i trochę lżej się oddycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna tunika pasuje do wszystkiego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienusia ślicznie się prezentuje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń