niedziela, 28 stycznia 2024

Sukienka z kieszonkami

Bałam się tych kieszonek, nie byłam pewna jak je zrobić, w którym dokładnie miejscu... Ale byłam zdecydowana, że je chcę. I wyszły w sam raz, w pierwszej próbie:-)







Poza tym - minął mi trzeci tydzień bez dziergania. Wczoraj odmalowałam ścianę korkową w swoim pokoju. Do tego też zabierałam się, jak do tych kieszonek - jak pies do jeża... A też poszło gładko. Przy okazji odmalowałam drewniane półki i drzwi... Cały dzień mi zeszło na tej metamorfozie, zmordowałam się jak koń pociągowy, ale mam dziką satysfakcję i jestem dumna z siebie, że to zrobiłam. Zaraz biorę się za aranżację swojej nowej ściany:-) 

Spokojnego, niedzielnego popołudnia:-)

9 komentarzy:

  1. Anonimowy1/28/2024

    Cudowna sukienka, w tej stylizacji wszystko do siebie pasuje. Zwieńczeniem czapka niczym wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka prezentuje się wspaniale, pieknie w niej wyglądasz, gratuluję malowania, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna sukienka. No i świetna modelka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka z kieszeniami świetna. A gratuluję też działań dla domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna modelka w ślicznej sukience :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka w pięknym, nieoczywistym kolorze. i fason, luźny, wygodny. Idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzianinowa sukienka to coś co za mną chodzi ale.... boję się, ze się wypchnie i straci fason. Twoja wygląda przytulnie :) Ciekawe jak będzie się nosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy2/04/2024

      Mam kilka dzierganych sukienek i nic się nie wypycha i nie traci fasonu, nawet rękawy na łokciach - jak sobie nie zaznaczę przodu jakimś znaczkiem, to potem nie jestem w stanie określić, która strona to przód, a która tył😁 więc śmiało dziergaj!
      Pozdrawiam ciepło, Renata (oczywiście nie da się zalogować do sekcji komentarzy🤷🏼‍♀️)

      Usuń
  8. Wspaniala sukienka,ciekawy kolor,pozdrawiam i gratuluje sukienki

    OdpowiedzUsuń