niedziela, 1 stycznia 2012

Na dobry początek dnia (i roku)

Noworoczny ranek obudził mnie słońcem. To rzadkie ostatnio doświadczenie postanowiłam uczcić równie słonecznym śniadaniem. Sałatka owocowa z dużą dawką cytrusów wydała mi się najbardziej odpowiednia.

Składniki:


pomelo, grapefruit, banany, kiwi (nie miałam mandarynek; szkoda, bo dodają sałatce słodyczy), trochę bakalii, a jako sos jogurt papaja/limonka.


Uwielbiam sałatki owocowe! (Choć przyznam, że nigdy nie spożywałam ich w roli śniadania). Mniam! Pyszota:)


Uwielbiam też Nowy Rok - jest otwartą kartą. Wszystko może się zdarzyć:). A dzisiejsze słońce sprawia, że rośnie we mnie poziom optymizmu i nadzieja, że ten rok będzie jeszcze lepszy i ciekawszy...


... pełen bogatych wrażeń, smaków i kolorów:)

Szczęśliwego Nowego Roku!


Komentarze
 
2012/01/01 15:24:45
Jesteś dla mnie w tym blogowym blokowisku taką bratnią duszą i naprawdę z całego serducha życzę Ci słońca, słońca, uśmiechów i miłości...
 
2012/01/01 15:52:47
Dziękuję pięknie a wspaniałe życzenia!

Wszystkiego naj...naj... na kolejny rok!

Anka
 
2012/01/01 17:41:51
Dobrze to wykombinowałaś: taki rok jak ta sałatka, czyli kolorowy, różnorodny i smakowity:)
Takiego Ci życzę!
 
2012/01/02 17:37:38
Będę musiała spróbować. Najbardziej podoba mi się pomysł z sosem jogurtowym :)
 
2012/01/02 22:13:05
Tak rozpoczęty Nowy Rok musi się pięknie rozwijać :) Dziękuję za życzenia i wzajemnie życzę Ci wszystkiego najlepszego !
 
2012/01/05 11:59:17
Jago, bardzo się cieszę! Nawet w "blogowym blokowisku" swój ciągnie do swego i to mi się strasznie w internecie podoba:).

Aniu, dzięki wielkie:)

Sowo, bo mówi się, że "jak jesz, tak żyjesz", chcę to wypróbować;)

Rebecca.fierce, kiedyś do sałatek owocowych robiłam sos z soku z cytryny z miodem, ale jogurtowy jest o niebo lepszy!

Agnieszko, serdecznie dziękuję:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz