niedziela, 28 czerwca 2015

Top z szalikiem

Wciąż mam niechęć do pozowania do zdjęć, ale na weekend przyjechała córka więc ją wykorzystałam.


Włóczka pochodzi z niechcianych zbiorów Kachazet, od których ją niedawno uwolniłam. Szczególnie spodobała mi się Yasmin, której do tej pory nie znałam. Okazało się, że jest to bardzo przyjemna w dotyku i miękka włóczka, trochę lejąca. Wspaniale mi się z niej dziergało.


Gdy tylko ją zobaczyłam od razu wiedziałam, że przerobię ją na topik z najnowszego numeru Akcesoriów (2/2015).


Do kompletu powstał szydełkowy szaliczek. Wykorzystałam wzór z bloga Lanas de Ana. Jestem wielką fanką bloga Any, której twórczość jest dla mnie niekończącym się źródłem inspiracji i wiedzy.


Topik:
Włóczka - "Yasemin" Himalaya (50% wiskoza, 50% dralon, dł. 200m/100g),
Zużycie - 265 g.
druty 5,5

Szaliczek:
Włóczka - "Summer" Yarn Art (70% bawełny 30% wiskozy, dł. 350m/100g)
Zużycie - 77 g.
szydełko nr 3,5.

43 komentarze:

  1. no rewelacja! bardzo ciekawy ażurek tworzący paseczki. w komplecie z szaliczkiem wygląda czadowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ażurek to spuszczane narzuty, które tworzą takie wydłużone oczka, też mi się bardzo ten wzór spodobał. Dzięki!

      Usuń
  2. No i super komplecik wydziergałaś:) Modelka przeurocza:) Piękna dziewczyna. Całość...rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Córka wygląda w topiku rewelacyjnie. Cudowny kolor, bardzo energetyczny. Cudnie wykonanie. Szalik też fajowy. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ masz śliczną modelkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wdzieczny z niej obiekt do fotografowania:-)

      Usuń
  5. Top jest bardzo fajny, przewiewny i w pięknym kolorze, a Dominika wygląda w nim bosko.
    Gorące uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor od razu do mnie przemówił, co do składu miałam wątpliwości, bo nie wiedziałam co to dralon, ale uznałam, że warto zaryzykować. Dzięki:-)

      Usuń
  6. Świetna praca, i piękna modelka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Top prawdziwie letni - piękny kolor, taki zdaje się przewiewny, leciutki. A co do córci to uważam jak moje szanowne wyżej piszące Panie - urocza dziewczyna. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-). Topik jest bardzo miły na lato, choć z pewnością nie na upały, ale na taki dzień jak wczoraj - w sam raz:-)

      Usuń
  8. Razem pięknie się prezentują i pasują do dżinsów:)) Top będzie chłodzący jak ma tyle wiskozy a nie wyciąga się? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chłodzący to raczej nie, tak do dwudziestu stopni idealny, ale w upał to jednak grzeje. Nie wyciąga się. Mimo, że wiotki, to jednak trzyma formę. Oczywiście górne partie są bardziej naciągnięte i na górze wzór jest wyraźniejszy, dołem te żeberka lewymi oczkami lekko się ściągają.
      Dziękuję:-)

      Usuń
  9. Reniu - zrobiłaś śliczną bluzeczkę, ale - jaką piękną masz córkę!!!!!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolorki, całość robi bardzo urocze i dziewczęce wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sesja fotograficzna, na córce topik wygląda uroczo, a szaliczek do kompletu to rewelacyjny pomysł:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W oryginale też był szaliczek, dlatego i ja postanowiłam dorobić, a że akurat miałam resztkę Summer, to skorzystałam:-)

      Usuń
  12. Śliczna córka - wspaniale wygląda w topie i szaliku. Podoba mi się najbardziej pierwsze zdjęcie z pieskiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zdjęcie z pieskiem się udało, choć to był dosłownie moment, gdy Milka tak ładnie zapozowała, na szczęście zdążyłam pstryknąć:-)
      Dziękuję!

      Usuń
  13. Piękne prace, ale córka najpiękniejsza :-) Wspaniała modelka.
    Top rewelacyjny - doskonały na lato. Z szaliczkiem tworzy komplet idealny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Ja jestem miłośniczką wszelkich szaliczków i apaszek, córka wolała bez... Ale moim zdaniem z jest jednak dużo fajniej:-)

      Usuń
  14. Piękna dziewczyna! A top taki jak lubię - prosta forma, prosty wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Jak przyjedzie w przyszłym tygodniu, to zatrudnię ją do pokazania reszty swoich dziergadeł:-)

      Usuń
  15. A pod spód zmieści się coś jeszcze? Dla mnie to nie top, tylko takie wdzianko bardziej właśnie na zimniejszą porę. Kolor i wzór cudny!
    A Dominika z tą grzywką r e w e l a c y j n a!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie, to ten top jest zdecydowanie do noszenia na coś (na przykład na cienki bawełniany top lub podkoszulek), w sam raz do biura, gdzie koledzy bez przerwy chłodzą klimatyzacją;-). Czyli na lato, ale nie na słońce i upały, bo wtedy jednak mocno grzeje - sprawdziłam w długi weekend początkiem czerwca, jak dotąd to były jedyne upalne dni tego lata:-/.
      A Dominika z grzywką... no ładnie, nie powiem... ale ja osobiście nie mam przekonania do grzywek...

      Usuń
  16. ale super top! kolor jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:-) No właśnie kolor tej włóczki szczególnie mnie skusił:-)

      Usuń
  17. Świetny wzór :) Bardzo ładnie się prezentuje (w 80% to zasługa modelki), bardzo podoba mi się wykończenie rękawów (albo właśnie braku rękawów). I kolor taki żywy róż, a nie jakieś cukierkowatości. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam dorobić rękawy, bo zależało mi na wersji bardziej zabudowanej, ale z rękawami (krótszymi, dłuższymi) nijak to nie wyglądało więc sobie odpuściłam. W ten sposób jednak wygląda najlepiej. No i Dominika... widziałam na kim top zawiesić, żeby wyglądał jeszcze lepiej niż w rzeczywistości;-).
      Dzięki!

      Usuń
    2. Nie każdy udźwignie taki kolor :)

      Usuń
  18. Cóż mogę jeszcze dodać do tak pochlebnych powyższych komentarzy - tylko dopisać się do nich. Śliczna bluzeczka na ślicznej modelce:))
    Serdecznie pozdrawiam Was obie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna bluzeczka na ślicznej modelce. Przyjemny duet; prosty i bardzo efektowny wzór bluzeczki, i kolorystycznie dobrany szaliczek który dodaje szyku.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, z szaliczkiem topik prezentuje się naprawdę ładniej, choć nie zdaniem Dominiki - ona wolała bez;-)
      Dziękuję.

      Usuń
  20. Ekstra ciuszek. Modelka fajna, chętna do pozowania i w dodatku śliczna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie taka bardzo chętna, ale daje się namówić:-). A ja lubię, gdy to ona pozuje, bo wtedy to ja fotografuję i w 5 minut jest po seji, a zdjęcia praktycznie wszystkie udane:-).
      Bardzo dziękuję!

      Usuń
    2. Rozumiem, bo Ty w końcu jesteś profesjonalny fotograf :) Wiem doskonale o co chodzi, a moje córki czasem ciężko namówić

      Usuń
  21. Bo masz uroczą córcię a i pupil fajny to foteczki śliczne wychodzą - och ale nam ta latorośl rośnie ;) Cudna bluzeczka i szaliczek śliczny do kompletu :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń