poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Koniec sezonu

Kwitnący przebiśnieg, zawiązki świeżych listków na gałęziach bzu i coraz wyraźniejsze pączki na czereśniowym drzewie wskazują, że ciepłe ubrania na niedługo już się przydadzą. Czym prędzej więc zakończyłam to, co w ostatnim czasie miałam na drutach i dziś publikuję swoje ostatnie robótki tegorocznego sezonu jesienno-zimowego.

Bolerko inspirowane modelem ze "Swetrów" nr 2/2010 przerabiałam dwiema włóczkami razem - Elizą i Dalią (obie z Aniluxu) drutami nr 9; plisę zrobiłam podwójną nitką Nicky (Elian) i drutami nr 6:


Naramiennik (a może mini ponczo?) zrobiłam z opisu z GARN Studio, który nieco zmodyfikowałam dostosowując go do własnych potrzeb. Przerabiałam również dwiema nitkami: Mimozą (Opus) i Sasanką (Anilux) drutami nr 6:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz