niedziela, 16 maja 2021

Kolorowo

Z różnych dziecięcych projektów pozostawało mi sporo kolorowych motków. Z trudem mieściły się w pudełku, w którym je upychałam. Któregoś dnia, robiąc kolejny przegląd i inwentaryzację włóczkowych zasobów, zamiast poszukać dla nich większego pudełka, postanowiłam je wykorzystać. Tak powstał ten bardzo patchworkowy sweter. Oraz obowiązkowa czapka. Uwielbiam ten wesoły, kolorowy komplet:-)









Włóczka Jeans (YarnArt) - 55% bawełna, 45% akryl - 50g/160m. Bardzo lubię tę włóczkę. Jest idealna na szydełko. Na druty zresztą też - przerabiając podwójną nitką drutami nr 6 mm można uzyskać bardzo przyjemną dzianinę - w sam raz na kocyki, których w ten sposób nadziergałam całkiem sporo. Łatwo się pierze, szybko schnie, dobrze blokuje. Jedna z najfajniejszych włóczek, na jakich pracowałam:-)

25 komentarzy:

  1. FANTASTYCZNY SWETER! Cudowny projekt i super dobrane kolory! I to jest w tym fajnie, że z takich resztek włóczek można wydziergać takie cudo!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wystarczyło mi tych resztek dokładnie na styk. Ostatnie kolorowe metry wykorzystałam w czapce:-) To prawda, największą frajdę mam, gdy uda mi się coś fajnego zrobić właśnie z takich resztek:-) Dziękuję!

      Usuń
  2. Swietny zestaw. Twoje projekty sa zawsze bardzo nietuzinkowe. Ciekawa jestem, czy przed rozpoczeciem dziergania juz wiesz jak sweter bedzie wygladal, czy tez wizja swetra krystalizuje sie w trakcie dziergania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Przed rozpoczęciem dziergania mam taki ogólny pomysł, a potem dopasowuję projekt do posiadanych zasobów. Tu wiedziałam, że będą kolorowe kwadraty, ale ze ściągaczami było kombinowanie i praca na krawędzi - do ostatnich metrów włóczek:-) Na szczęście wystarczyło idealnie i choć na początku nie byłam zadowolona że ściągaczowe plisy są każda w innym kolorze, to teraz właśnie myślę, że całemu projektowi wyszło to na dobre:-)

      Usuń
  3. Weekendowy komplet na wiosenny wypad do lasu😁bardzo udany projekt. Włóczki nie znam ale na razie nie kupuję tylko wyrabiam zapasy. Zaczynam zwalniać jedną półkę a na kolejne motki mam już pomysły. Jeszcze tylko czasu potrzebuje 😁pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas to najbardziej ograniczony zasób. Dla mnie też, szczególnie teraz, gdy wreszcie zrobiły się odpowiednie warunki do prac ogrodowych - mam tyle zapału do tego, że najchętniej w ogóle nie schodziłabym z podwórka:-)
      Dziękuję Basiu:-)

      Usuń
  4. Kapitalnie wyszedł resztkowiec.Powiekszałam zdjęcie aby sprawdzić czy napewno to szydełko.Bajka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienkie włóczki lubię przerabiać szydełkiem, a patchworki to już szczególnie mi do szydełka pasują:-) Dziękuję!

      Usuń
  5. WOW! Wyglądasz obłędnie! Mam takie cudowne skojarzenie z kolorowymi latami 90-tymi, które w modzie były tak różnorodne ♥ Uwielbiam ten styl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, lata 80 i 90 - było kolorowo:-) Dzięki!

      Usuń
  6. Fajny, bardzo twarzowy super w nim wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego ja nie mam takich ładnych, kolorowych resztek? Świetny cardigan, o czapce nawet nie wspomnę, bo tak mi się podoba. Wyglądasz rewelacyjnie! Nieustająco podziwiam za twoją inwencję, wyobraźnię, która pozwala co tworzyć tak piękne rzeczy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie te dziecięce projekty, to też bym nie miała takich kolorów - nigdy w życiu nie kupiłabym ich dla siebie;-) Jednak fajnie, że czasami mam okazję kupić coś innego, wychodzą z tego dobre pomysły;-) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  8. WOW!Wyglądasz w nim zjawiskowo:)))razem z tą czapką mega:)))fajnie wyszły też te ściągacze:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweter, fason, kolory, pomysł wszystko superanckie. Te różnobarwne ściągacze oraz plisy tu bardzo pasują. Całość mega optymistyczna ale dzięki szarością nie jest pstrokata. Zapisuje sobie pomysł gdyż mega mi się taki sposób na resztkowe motki podoba ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zrezygnowałam z dwóch motków w innych kolorach, bo właśnie uznałam, że ten zestaw kolorystyczny jest już kompletny i muszą mi wystarczyć tylko te zasoby:-)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  10. Kolorowy skrzat w zielonym lesie:) mega pozytywnie 👍
    Pozdrawiam, cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowo i pomysłowo! Świetna stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu, masz dar robienia fantastycznych stylizacji! To już "któraś" z kolei, która mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim zestawie kolorystycznym trudno jest ukryć się w lesie, ale chyba nie chodziło o wtapianie się w tło:-) Mega pozytywny zestaw na nadchodzące lato!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaskoczyłaś mnie tym projektem;) (kojarzę Cię z fioletem, szarym, niebieskim) Bardzo energetyczna mieszanka :)

    OdpowiedzUsuń