niedziela, 13 lutego 2022

Swetrzysko z bukli i moheru

... zrobiłam w tydzień, na drutach 8 mm. Miał być oczywiście bezrękawnik, bo zarzekałam się, że grubych swetrów mam dość, bo mi gorąco... Zresztą mało miałam moherowego Tiftika... Ale tak mi się ta dzianina podobała, jest tak miła i miękka, że to po prostu musiał być sweter, a konkretnie wielkie swetrzysko. Aby powstał musiałam spruć TEN sweter (bo i tak go nie lubiłam), by odzyskać Tiftika;-)









Jeden sweter zniknął, jeden przybył, bilans na zero:-D. Wobec rękawów mam trochę wątpliwości, może je jeszcze poprawię, jak mi wpadnie do głowy w jaki sposób, ale i tak już wiem, że to będzie jeden z moich ulubionych swetrów:-) A jeszcze trochę tej bukli zostało, więc może bezrękawnik też ma szansę powstać:-)

13 komentarzy:

  1. Takie swetry chyba lubie najbardziej, a Twoj ma przepiekny kolor i tworzy super komplet ze spodnica. Buty i beret to wisienki na torcie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten sweter. Ubranko dla psa urocze

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor a i fason super. Idealny na chłodna wiosnę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja, lubię takie swetry, luzik .Kolor cudowny a prezentacja na 6.Znow ekspresowe tempo ,tydzień, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze zrobiłaś, że sprułaś poprzedni sweter, bo ten jest fantastyczny!!!! jak ja Lubie takie fasony, duże, luźne, ale nie wyglądające jak ze starszej siostry. No i pasujesz do swojego psa:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super swetrzysko! I kolor i fason. Też bardziej podoba mi się wersja poprawiona. Świetne jest to, że jak dzianina z jakiegoś powodu nam nie leży, albo raczej za bardzo leży w szafie;-) to można ją poprawić albo zamienić na coś innego:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Porównując poprzedni sweter i ten, to muszę przyznać, że ten wygrywa ;) ;) podoba mi się taki fason, świetnie wyglądasz w tym swetrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny - i fason i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny sweter - i ten kolor - nooo cudny po prostu - cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super swetrzysko 😊.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jagodowy sweter, z tą spodnica tworzy fajny teem.Piesek wygląda uroczo w tym ubranku😆

    OdpowiedzUsuń