niedziela, 26 listopada 2023

Sukienka w paski

Wczoraj Dominika wynajęła mnie do zrobienia gwiazdkowej sesji rodzinnej. Bardzo dawno nie robiłam zdjęć. Fotografia to był jeden z obszarów, gdzie również nałożyłam sobie presję perfekcyjności. Perfekcjonizm to zgroza - potrafi zatruć każdą frajdę....

Ale wczoraj było naprawdę fajnie. Miałam trochę nerwów na początku, bo plener wynajęty na zmierzchową godzinę, więc presja czasu, ale potem, gdy się już wkręciłam, to zdjęcia robiły się same. Godzina to naprawdę sporo czasu, a zmierzchowa jest naprawdę magiczna. Na koniec Dominika zrewanżowała się sesją dla mnie w nowej dzianinie: paski, które ostatnio mnie znudziły, zakończyły się w formie sukienki. 









Miałam dwa motki czarne, trzy niebieskie i cztery miodowe, planowałam rozkład kolorów na oko, a wyszło idealnie w sam raz:-)

22 komentarze:

  1. Urocza sesja świąteczna, sukienka bajecznie wykonana, brawo dla córci za pomysł, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja! Jak na Świątecznym jarmarku. Sukienka się ciekawie wkomponowała. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11/26/2023

    Ale piękna sukienka. Miałam smak na taką tylko wizji brakowało, Teraz już mam ale pewności brak czy woli wystarczy. Podziwiam Twoją pracowitość i ..... perfekcjonizm. Z życzeniem pogodnych dni Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna sukienka - sama chętnie bym taką nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosty, luźny krój, w takich formach czuję się najlepiej, dziękuję:-)

      Usuń
  5. Sesja świąteczna to znakomity pomysł. Twoja sukienka doskonale wpasowała się w dekoracje, ale sama w sobie też wygląda imponująco. Pasy, paski są bardzo modne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, świetna, świetna! idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12/01/2023

    Dzień dobry, sukienka przepiękna. Czy może Pani zdradzić co za włóczka? Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12/01/2023

      Elian Nicky przerabiana razem z cienkim, puszystym czarnym akrylem no name. Dziękuję😊

      Usuń
    2. Anonimowy12/01/2023

      Dwa wpisy wcześniej jest zdjęcie sukienki w trakcie dziergania z pojedynczymi motkami😊

      Usuń
  8. Świetna jest ta sukienka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12/01/2023

    Wyjątkowo udany udzierg. Piękna sukienka. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna sukienka:))a jaka fajna modelka:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Sesja urocza i aż mi się cieplej zrobiło przy tym kubku kakao. A sukienka wspaniała!

    OdpowiedzUsuń