niedziela, 31 grudnia 2023

Ostatni

... dzień roku - mój ulubiony:-). Pojechaliśmy do lasu. Uwierzycie, że od 13 grudnia praktycznie nie wychodziłam z domu? Bo dobrze mi w domu. Najlepiej! Ale nie oszukujmy się - nie jest to specjalnie zdrowy tryb życia... Przechodzę tylko z łóżka na fotel, z fotela na łóżko, krążę między kuchnią, łazienką i swoim pokojem... Trudno uwierzyć, że kiedyś biegałam, pływałam, chodziłam na aerobic, zumbę, jogę, jeździłam na rowerze, zdobywałam góry... A teraz nawet wyjazd do lasu to wyzwanie. Bo trzeba się zebrać, ubrać, dojechać... To najtrudniejsze, bo sam spacer - baaaardzo przyjemny:-) I nie żałuję, że pojechaliśmy, psy się wybiegały, będą spokojniejsze, gdy się zaczną fajerwerki. Że też ludzie wciąż strzelają fajerwerki, gdy tyle się mówi o tym jakie to jest niedobre dla zwierząt i osób neuronietypowych.

Zrobiliśmy zdjęcia Cumulus Blouse od PetiteKnit. Bardzo przyjemny sweterek. Moher z jedwabiem. Gryzie, to oczywiste, w życiu nie założę na gołą skórę, ale na koszulę... Cudownie się nosi:-)







Cudownego Sylwestra i niech się spełnią wszystkie nadzieje związane z Nowym Rokiem! (Jestem realistką, nie mam złudzeń, ale mam NADZIEJĘ).

7 komentarzy:

  1. Piekny sweter, ja też taka rozleniwiona ruchowo.Życzę zdrowia, siły I pomyślności w Nowym Roku, pozdrawiam cieplutko. 🥂❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczodrego w dobre chwile 2024 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem przyjemność bycia w domu, też jestem domatorką. I dla mie też najtrudniej jest zebrać się i wyjść, ale potem to już czysta przyjemność. Zdjęcia klimatyczne, jak zawsze. Projekty petitknits są proste i eleganckie. Pasują do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem twoje spacerowe problemy. Od czasu jak złamałam rękę sama czuję obawę przed wychodzeniem. Zdrowia życzę, a reszta sama się ułoży. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu - masz cudne te stylizacje! Jak się spotkamy, to będę zasięgać u Ciebie rady, co do czego mam zakładać, bo ja sobie z tym nie radzę tak dobrze, jak Ty. Też nie rozumiem, po co te wystrzały w Sylwestra... Moje psiaki bały się, Luna szczególnie, biedulka... Sweterek piękny! Życzę Ci dobrego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz ,mam tak samo ....najlepiej mi w domu i chętnie poszłabym na ten spacer z psem tylko to wybieranie ,ubieranie....

    OdpowiedzUsuń