niedziela, 21 kwietnia 2024

Weekend

... był zły, bo zimno i deszcz. Nie było porannej kawy na tarasie, nie było ogrodu, ani wyjazdu do lasu...

... był fajny, bo niezobowiązująco pidżamowy:-). Całą sobotę spędziłam z wnukiem - bawiliśmy się koralikami i kolorowaliśmy kolorowanki. Poza tym posprzątałam sobie pokój, zmieniłam pościel, malowałam obraz po numerach, tuliłam kotki i pieski...


A w niedzielę, nieco przed czasem, dostałam swój prezent urodzinowy - upieczone specjalnie dla mnie, moje ulubione... PYCHA:-)


Z okazji urodzin biorę sobie urlop w środę, to taka moja tradycja i mój prezent dla mnie. Urodziny to dzień dopieszczania się - robię tylko to, co chcę i lubię:-)


Miłego tygodnia:-)

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego, spełniania marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat w dobrym zdrowiu ! Żeby Ci łatwo było być szczęśliwą i spełnioną :*

    OdpowiedzUsuń