niedziela, 7 kwietnia 2024

Pudełkowa

… bluzka już pojawiła się na blogu, ale tylko na wieszaku, w tamtym roku; odkąd zrobiłam nie miałam jeszcze okazji żeby sfotografować, dopiero dziś:






A dziś był piękny dzień😊 W ogóle kwiecień rozpoczął się bajecznie: w świąteczny długi weekend wreszcie było ciepło, można było zaczynać dzień od kawy na tarasie, wśród świergotu ptaków, z promieniami słońca przesączającymi się pomiędzy gałęziami drzew… Każdy zaczęty w ten sposób dzień, to dla mnie dobry dzień, napełniający energią i chęciami do pracy. Bieżący weekend był równie udany. Ogarnęłam już prawie cały ogród, jestem zmęczona, ale w taki szczęśliwy spełniony sposób. 

4 komentarze:

  1. Pięknie było i u nas na Mazowszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałą bluzka, świetnie w niej wyglądasz. A ogrodowe zmęczenie jest dobre. Praca w ogrodzie szczególnie cieszy na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzka. Prosty pomysł na kwadraty lewymi oczkami i ażurowym motywem, plus poziome szaro-niebieskie pasy, a efekt WOW! No i te zdjęcia! Ech, chciałoby się mieć takiego fotografa i być taką modelką;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wzór. Idealna letnia bluzeczka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń