niedziela, 13 maja 2012

Wieszak na ręcznik kuchenny

Równie przyjemne jak kupowanie artykułów hobbystycznych, jest ich efektywne wykorzystywanie. Przynajmniej dla mnie. Zużycie włóczki do końca, farbki do dna, papieru do ostatniego motywu... Mam w takich chwilach ogromną satysfakcję. Jakbym układała ostatni element puzzla w obrazku:)

Do ostatka zużyłam właśnie jeden z pierwszych zakupionych przeze mnie papierów do decoupage. Wcześniej wykorzystałam go do słoiczków dla teściowej (malutkie zdjęcia zamieściłam w tym okolicznościowym wpisie), a całkiem niedawno zdobiłam nim parapetowe skrzyneczki. Najostatniejszy motyw trafił zaś na półeczkę z wieszakiem na ręczniki kuchenne:



Wieszaczek udekorowałam w tym samym stylu, co wcześniejsze skrzynki - zajmują miejsca w tym samym praktycznie pomieszczeniu, więc niech sobie stanowią komplet.



Zdjęcia bez lampy, więc jakość pozostawia trochę do życzenia. Z lampą zresztą też:

Osobiście wolę jednak gorszą jakość, ale bez lampy...


Komentarze
2012/05/13 20:44:30
Pięknie! Bardzo klimatycznie i romantycznie. Swoją drogą, to ja również preferuję zdjęcia bez lampy :)
2012/05/13 21:00:03
I takie wykorzystanie - do samiutkiego końca - też mi bardzo odpowiada. Wieszak wyszedł uroczo.

Anka
2012/05/15 13:27:43
Oj te lampy i te błyski i ciągle z nimi coś. Dawno już nie widziałam Twojego decu a tu proszę takie super starocie i te Twoje kropki. Świetna półeczka słodka i pożyteczna a z tym wykorzystaniem resztek to piękna idea i rzeczywiście feng shui sie poprawia, ale rzadko mi się zdarza.
2012/05/20 11:32:46
Serdecznie dziękuję za miłe słowa:)
A nowa półeczka już się tworzy... ma być w kompletnie odjazdowym kolorze i stylu, o ile mi się to uda, rzecz jasna;)
2012/05/20 20:39:33
Bardzo udana półeczka-wieszak:)
Jak zwykle podziwiam:)
2012/05/22 08:23:29
Sowo, bardzo się cieszę, że Ci się podoba:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz