sobota, 25 marca 2017

Kooperatywa Sztuk Różnych

... tak nazwałam swoją firmę. Bo łączę w swojej działalności szydełko z dekupażem, a dekupaż z fotografią... W ramach tej nazwy możemy robić z Dominiką całe mnóstwo różnych rzeczy. Wciąż planujemy i motywujemy siebie nawzajem (ona mnie bardziej - pisze do mnie wiadomości wielkimi literami i wykrzyknikami;-)). To szalenie ekscytujące:-).

A tymczasem wciąż się uczę, nabieram doświadczenia, ogłady i nieustannie gimnastykuję kreatywność, bo zlecenia podobne, ale bardzo się staram, by każde było inne.

1. Ślubne akcesoria. W pudełku na obrączki poduszeczka i serduszko wykonane na szydełku z białego kordonka. Wszystkie napisy malowane ręcznie farbą.





2. Pudełko na obrączki z szydełkową poduszeczką z bawełnianego sznurka, napis transferowany.


3. Pudełko na pendrive ze zdjęciami z sesji narzeczeńskiej. Na wieczku przetransferowane jedno ze zdjęć z sesji.


Momentami czuję się zmęczona. Bo pracuję na pełny zegar. I przytłoczona. Głównie presją czasu. I bardzo niepewna, jak moja praca zostanie przyjęta. Zawsze niecierpliwie oczekuję na reakcję. A gdy przychodzi kolejny mail od zadowolonej klientki, jestem już tylko uskrzydlona i dumna:-).

I biorę się za kolejne zlecenie. I cały cykl zaczyna się od nowa:-).


22 komentarze:

  1. Genialna nazwa! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy mi się ułożyła w głowie, wiedziałam, że to jest to:-)

      Usuń
  2. Pomysł na penka trafiony w dziesiątkę:))
    Trzymam za Was kciuki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami stres jest bardzo motywujący, więc troszkę go nie zaszkodzi:)) Obyś za długo się nie stresowała, tego Tobie życzę, podziwiając Twoje dokonania!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę kolejnych zamówień bo robisz świetną robotę:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne rzeczy zrobiłaś. Dla super profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że nie masz powodu do zmartwień o to, czy Twoje dzieła spodobają się klientom. Są naprawdę piękne, widać Twoją precyzję i staranie. To nie produkty, to sztuka użytkowa.
    Życzę Ci powodzenia i wiele energii. Bo naprawdę widzę, że nie próżnujesz. Brawa za to, że nie boisz się nowości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:-)
      Nowości są zawsze mile widziane, bo pobudzające i odświeżające:-)
      A z obawami... no zawsze są jednak, że się nie wpasuję w oczekiwania, bo to, co mnie się podoba, niekoniecznie może spodobać się klientom.

      Usuń
  7. Ojej, nazwa the best, i taka jest Twoja firma!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne to wszystko! Widać w tych rzeczach pasję, serce i profesjonalizm:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, będą świetną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace, a nazwa jest rewelacyjna. Fajnie, że masz Motywatora. Pozdrawiam i nadal trzymam kciuki za powodzenie projektu całego. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to moja osobista trenerka motywacyjna:-)
      Dziękuję!

      Usuń
  11. Reniu niesamowite prace! Jak Ty w ogóle możesz zastanawiać się na ewentualnymi reakcjami swoich klientów? Ja jestem pewna, ze wszyscy są i będą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo zawsze można sobie coś inaczej wyobrażać...
      Na razie miałam jedną taką sytuację i to na samym początku, niestety, z takimi reakcjami też muszę się liczyć.
      Bardzo dziękuję!

      Usuń