czwartek, 16 marca 2017

Prezenty dla Świadków

... również zaliczają się do ślubnego rękodzieła. Takie zadanie zleciła mi ostatnio Pani Kinga, zostawiając mi w jego realizacji sporo dowolności. Prosiła jedynie, by na prezencie dla Świadka pojawił się motyw Supermana, bo jest on fanem superbohaterów, co prawda bardziej Batmana, ale znaczek Supermana w tym kontekście lepiej pasuje... Poszperawszy w sieci, trafiłam na połączenie tych dwóch motywów i na skrzyneczkę trafiła taka właśnie grafika:-).



Już w trakcie robienia zdjęć uznałam, że czegoś jeszcze pudełkom brak... I dołożyłam ażurowe serduszka ze sklejki w kolorze naturalnym:-)


Pani Kindze spodobał się efekt, co ogromnie mnie ucieszyło, bo i ja sama bardzo zadowolona jestem z tej pracy. Zrobiłam ją w stylu, który lubię najbardziej: suchy pędzel i przecierki, dzięki czemu całość nabrała nieco rustykalnego charakteru:-).

33 komentarze:

  1. Świetne prezenty i pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty, podziwiam Cię za pomysłowość i perfekcyjne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne prezenty:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też bardzo podoba się ten prezent dla świadków:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też przypadł do gustu prezent zarówno dla świadka, jak i dla świadkowej. Robisz naprawdę wspaniałe rzeczy!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę taki prezent:) Bardzo oryginalny:) Wykonanie jak zwykle fantastyczne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślubne zwyczaje ewoluują, dla mnie też jeszcze do ubiegłego roku wiele z nich było niespodzianką:-).
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  7. Bardzo gustowne prezenty!
    Jak nanosisz napisy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj robię transfer na klej. To prosty sposób, choć wymaga sporo cierpliwości i wyczucia, ale efekty są tego warte:-)
      Dzięki!

      Usuń
  8. Jakie słodkie są te pudełka. Na pewno spodobają się świadkom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I myślę, że będą dla nich miłą pamiątką tego dnia:-)
      Dziękuję

      Usuń
  9. Przecierki uwielbiam, kojarzą mi się z okresem mojej pracy w pracowni plastycznej. Parę dobrych lat temu machałam pędzlem przy malowaniu i przecieraniu ramek na zdjęcia, zegary, pudełka, świeczniki:-oj było tego sporo.Piękny czas...
    Twoje cudeńka bardzo efektowne i oryginalne na pomysł prezentu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Na zlecenia rzadko mam okazję do przecierek, rządzi czysty biały lub jasne szarości co najwyżej... Dlatego tak mi się podobała ta praca:-)

      Usuń
  10. Bardzo ładne prezenty, spersonalizowane, i takie "nieprzekombinowane" bardzo mi się podobają :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz taki oszczędny styl jest bardzo trendy. Dla mnie w sumie dobrze, bo miałam skłonności do przekombinowania;-)

      Usuń
  11. Efekt jest naprawdę wspaniały i do tego piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż by się chciało być świadkową! i dostać taką właśnie niezwykłą skrzyneczkę z opisem funkcji (najlepsza!), sercem i datą... byłabym w siódmym niebie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazja jest nieistotna, mogę taki kuferek zrobić na każdą inną, zorganizuj tylko darczyńcę i dyskretnie skieruj go na właściwe tory, a ja zajmę się resztą:-)
      Dzięki wielkie!

      Usuń
  13. Wykonanie - jak zawsze - MISTRZOWSKIE!
    *a estonka gryzie najwyraźniej tylko w motku, bo robi się bardzo przyjemnie i bez ekscesów* ;-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-)
      Oby otulała (ta estonka) równie przyjemnie:-)

      Usuń
  14. Super ;) pomysł! Wykonanie perfetto! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i pomysłowe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne pomysły!Pozdrawiam w zachwycie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś chyba nie było takiej sytuacji aby wręczać prezenty dla świadków z okazji wesela. Jeśli już to na pewno coś fajnego można znaleźć na https://4gift.pl co powinno się spodobać. Jak dla mnie taki prezent powinien być wręcz symboliczny i może stanowić np. gadżet.

    OdpowiedzUsuń