niedziela, 9 września 2018

Sztuki rękodzieła zrealizowane

1. Rustykalny album - Księga Gości, wymiar 21x22 cm, 50 czarnych kart.






Bardzo mi się podoba ten album, myślę, żeby zrobić coś takiego dla Florka, np. na pamiątkę całego pierwszego roczku... 

2. Kuferek wspomnień Filipka, wymiar 29x25x15 cm





To już trzeci tego rodzaju kuferek zrobiony przeze mnie i mam nadzieję, że będę miała więcej takich zamówień, bo to bardzo wdzięczny temat, a odkąd jest z nami Florek mam do takich prac szczególny stosunek:-)

17 komentarzy:

  1. Piękne prace, cudne. Album jest niesamowicie elegancki, ale na tak ważną okazję będzie idealny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrzowskie wykonanie! ♥ Wielki podziw! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie zrobione:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna i druga praca są super! Do dziecięcych prac też mam szczególny sentyment;)
    Album wygląda po prostu... rewelacyjnie, oczarował mnie, niewiele elementów doskonale dopasowanych plus czarny kolor nadają mu mnóstwo elegancji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rustykalny wystrój tak ma - kawałek juty, koronka, naturalne drewno... efekt sam się robi;-). Dlatego tak lubię ten styl:-)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  5. Prace, jak zawsze, cudne! Urzekła mnie księga gości, jest prosty ale bardzo wysmakowany, elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wykonane prace, to twoja marka: smak i dbałość o najmniejszy detal. Oczami wyobraźni widzę taki album i kuferek Florka... Ogromnie mi się podoba idea, żeby z czasów dzieciństwa, a potem wczesnego dziewczęctwa i chłopięctwa zachować ważne "cosie" w specjalnie temu dedykowanym albumie i kuferku. Będzie miała taka dorosła już osoba skąd czerpać paliwo, jeśli zbiorniczek zacznie być pusty. Z kuferka niewyczerpanej miłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki pomysł, żeby robić albumy dla Florka z każdego roku, aż do 18-stki; nie wiem po ile zdjęć, może ze 36, tyle, ile było kiedyś klatek w filmie, jeszcze przemyśliwuję temat, może Dominikę wciągnę, żeby nie tylko zdjęcia, ale krótkie spisane historyjki, anegdotki, powiedzonka... Tylko albumy musiałyby być takie same, jak tomy jednej opowieści... A to się wiąże z tym, żeby z góry kupić od razu 18 sztuk takich albumów, a to niezły wydatek jest, a tu niepewność, czy starczy konsekwencji i chęci na takie długoterminowe dzieło... Ale takie coś mi się właśnie marzy:-)
      Dzięki kochana!

      Usuń
    2. Rewelacyjny ten pomysł, koniecznie, ale to koniecznie go realizuj, bo to nie jeden błysk tylko zamierzony długi dystans. Rzeczywiście finansowo trochę dużo, ale może nie wszystkie muszą być jednakowe? tylko choćby w etapach, np. po sześć.

      Usuń
    3. No właśnie tak pomyślałam, żeby etapami, po 6 lat mi się podoba:-) Dzięki za doping!

      Usuń
  7. moja wyobraźnia pobiegła....Filip ma 40 lat,wyprowadza się w końcu z domu do "siebie"i zabiera swoje pudełko wspomnień "Filipka":))))super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-D
      dzięki! tego mi było dziś trzeba :-D

      Usuń
    2. A potem pokazuje Filipkowi-Juniorowi:D
      Taki kuferek to swoista kapsuła czasu, warto mieć taką pamiątkę:-)

      Usuń