niedziela, 3 maja 2020

Pastelowe love swetrowe

Namówiłam Dominikę, żeby pojechała z nami do lasu, dzięki czemu za jednym razem mam sesję dwóch sweterków:-)


Oba sweterki są idealne na wiosnę, lekkie i bardzo miłe w dotyku, tak miłe, że można nosić na gołą skórę. Nawet ja mogę:-). Choć akurat tym razem obie miałyśmy podkoszulki, ale to ze względu na temperaturę, niby 15 stopni ciepła, ale wiar strasznie chłodzący... Swetry dziergane bezszwowo od góry, właściwie niemal identycznie, różnica tkwi tylko w sposobie przerabiania raglanu. Jest tych sposobów całe mnóstwo więc przede mną jeszcze sporo do próbowania:-)











Sweterek różowy:
Red Heart Baby (100% akryl, 50g/190m) w różowo-białym melanżu - 4 motki
Nako Estiva (50% bawełna, 50% bambus, 100g/375m) jasnoróżowa - 2 motki
Druty: 5,5 mm - ściągacze, 6 mm - reszta.

Sweterek kremowo-błękitny:
Red Heart Baby (100% akryl, 50g/190m):
3 motki w kolorze kremowym + 4 motki w kolorze jasnoniebieskim.
Druty: 5,5 mm - ściągacze, 6 mm - reszta.

32 komentarze:

  1. Prześliczne sweterki wyglądacie cudnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, a raczej pomysły, bo przede wszystkim cudne sweterki i przepiękna sesja. Mama z Córką i obie wyglądacie wspaniale :-) Z przyjemnością pooglądałam, bo dzisiaj głównie oglądałam Twojego posta :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, dziękuję:-). Faktycznie niewiele u mnie ostatnio czytania, ale to dlatego, że jakoś tak niewiele mam do powiedzenia....

      Usuń
  3. Ależ pięknie wyglądacie!!! Cudowne sweterki i cudowne modelki:)
    I kusisz tym sposobem przerobienia raglanu - niezwykle podoba mi się efekt tego podobnego do warkoczyku fragmentu sweterka.
    Serdecznie pozdrawiam obie Panie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eksperymenty z raglanem to część przyjemności z dziergania od góry, bardzo polecam:-)
      Dziękujemy serdecznie!

      Usuń
  4. Ależ piękna sesja! Bardzo pozytywna, wywołuje uśmiech, który nie schodzi z twarzy. Piękne modelki, piękne sweterki - jak z żurnala :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sesja.Mama i córka. Swetry cudowne.Ja również zaczęłam ale obawiam się że zrobiłam za duży dekolt.Zobaczymy jak mi pójdzie dalej.Twoje rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tendencje do za małych dekoltów, tak bardzo się boję za dużych:-) Dziękuję i życzę powodzenia z Twoim przedsięwzięciem:-)

      Usuń
  6. a że ta w opasce t córka?:))))żarcik:))obie wyglądacie zjawiskowo:))super:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe razem wyglądacie brakuje tylko Florka do kompletu😁pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy by się wydało, że to nie szesnastka z osiemnastką ;)

      Usuń
    2. Basiu, Florek jakoś nie lubi do lasu, nie wiem dlaczego, ale zdecydowanie odmawia. Dziękuję!

      Jola, haha:D Ciemne okulary robią robotę, przynajmniej w moim przypadku, bo dzisiejsza Dominika faktycznie niewiele się różni od tej szesnastoletniej:-)

      Usuń
  8. Aleście się wylaszczyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej do zdjęć był pretekst, bo odkąd praca w domu, to już tylko dres na okrągło;-)

      Usuń
  9. Wiosna w lesie i w sercu, takie mam wrażenie gdy patrzę na te pastelowe, pogodne sweterki. I takie fajne linie raglanów! Pozdrawiam wiosennie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W sercu to jakby mniej tej wiosny, ale dobra mina przydaje się szczególnie na kiepską rzeczywistość:-)
      Pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  10. Świetnie razem wyglądacie :)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam już sweterki na Istagramie oraz na FB (ogromnie mi się podobały i podobają!). Wyglądacie razem po prostu rewelacyjnie :) Tutaj mogę jeszcze na zdjęciach podziwiać szczegóły Twojej roboty z bliska... och, jak ja Ci zazdroszczę, że masz zacięcie do takiego dziergania, i takie wspaniałe umiejętności, i pomysły :) uwielbiam swetry, ale to co jest w sklepach kompletnie nie wpada w moje poczucie estetyki, nie mówiąc już o wykonaniu... ;)
    pozdrawiam serdecznie, wszystkiego dobrego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem zrobić wszystkiego, co wpada w moje poczucie estetyki, ale proste sweterki w miłych kolorach zawsze dobrze się robi i przyjemnie nosi:-). A jak się znudzi, to można spruć i przerobić. Z dziergania same zalety!
      Dziękujemy bardzo:-)

      Usuń
  12. Jak siostry! ♥♥♥
    Wspaniałe z Was Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne swetry! Proste w fasonie, ale kolor robi dużo, a przede wszystkim, gdyby nie wy, nie robiły by takiego wrażenia. Duża energia i radość z was bije:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! I cieszę się, że nasze zdjęcia tak pozytywnie oddziałują:-)

      Usuń
  14. Świetne sweterki na zgrabnych modelkach :) Zdjęcia jak do gazety dziewiarskiej :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosennie i pastelowo, po prostu uroczo :)Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że robiłaś raglan metodą, którą też niedawno odkryłam i którą chcę wykorzystać. Pięknie wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ten raglan jest jednym z ładniejszych, jakie widziałam, jeśli chodzi o dzierganie od góry, koniecznie wypróbuj:-)
      Dziękujemy!

      Usuń